CONTACT

Yin Yoga Cards

‘Ze leveren mij precies de input leveren die ik nodig heb om de markt te verkennen en groter te maken’

“Yin yoga bestaat uit veertig verschillende houdingen. Als mensen die oefeningen thuis doen, vinden ze het vaak lastig om een keuze te maken. Dat was dan ook iets waar ik als docent regelmatig vragen over kreeg. Ik speelde al jaren met het idee om daar kaarten voor te maken, met op elke kaart een afbeelding van een specifieke oefening. Vooraf schudden en daarna blind een aantal kaarten trekken, zoals bij tarotkaarten. En dan de afgebeelde oefeningen uitvoeren. Op die manier zorg je er ook voor dat je niet alleen de oefeningen doet die je voorkeur hebben. Dat was het idee. Door de jaren heen heb ik er wat mee geëxperimenteerd, maar nooit echt serieus.”

Een webshop starten in coronatijd

Nu wil het toeval dat Jeroen een vriend heeft die grafisch ontwerper is: William van Giessen. In 2019 gingen ze samen om de tafel zitten en aan het eind van dat jaar hadden ze een set van veertig kaarten. Niet lang daarna brak de coronacrisis uit. Vanwege de maatregelen kon Jeroen geen leerlingen of klanten meer ontvangen. Een groot deel van zijn inkomen viel weg. “Dat was dus een goed moment om er echt werk van te maken en onze kaarten via onze eigen webshop aan te bieden”, blikt hij terug.

"Bij dofollow regelen zij alles wat nodig is om te verkopen via Facebook, Instagram, Google, Bol.com en Amazon "

— Jeroen van der Lee

Yin Yoga Cards
Yin Yoga Cards

Jeroen van der Lee

Interview met Jeroen van der Lee. Bedenker en uitgever van Yin Yoga Cards

Yin Yoga Cards

Hij was al actief als zenboksleraar, energetisch therapeut en yin yoga docent, en sinds 2020 haalt hij een interessant deel van zijn inkomsten uit de online verkoop van Yin Yoga Cards.

Commercieel interessant

“Het mooie van de samenwerking met dofollow is dat ze mij precies de input leveren die ik nodig heb om de markt te verkennen en groter te maken. Daarbij regelen zij alles wat nodig is om de kaarten te verkopen via Facebook, Instagram, Google, Bol.com en Amazon. Toch wel heel leuk om op die manier ook eens in een heel andere wereld te stappen”, vindt Jeroen. “En commercieel interessant, want de online verkoop van de Yin Yoga Cards heeft inmiddels al meer opgebracht dan ik had durven dromen.”

"Het mooie van de samenwerking met dofollow is dat ze mij precies de input leveren die ik nodig heb om de markt te verkennen en groter te maken."

— Jeroen van der Lee

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01