CONTACT

The Wonder Weeks

‘We wilden weten wat betaalde promoties voor onze app opleveren’

Het boek ‘Oei, ik groei’ (‘The Wonder Weeks’) helpt ouders om de ontwikkelingssprongen van hun baby te herkennen en daarop in te spelen. Het is al dertig jaar een wereldwijde bestseller. Sinds 2010 is er ook een betaalde app. En hoewel die het ook goed doet, was Isa toch benieuwd wat er zou gebeuren als ze het team van dofollow zou inschakelen om die app extra te promoten.

“Ik ben nog jong, 23, en heb geen kinderen. Zelf behoor dus niet tot de doelgroep van The Wonder Weeks”, zegt Isa lachend. “Maar het voelt wel heel goed om ouders aan informatie te helpen waarmee ze beter snappen wat er in het koppie van hun baby omgaat.”

Betaalde promoties inzetten

“Toen ik hier verantwoordelijk werd voor de online marketing, kwam ik erachter dat er weliswaar al eerder betaalde promoties voor de app waren ingezet, maar dat toen niet duidelijk was geworden wat dat nou precies had opgeleverd. Het leek me het proberen waard om nog een poging te wagen, maar dan wel met een goede monitoring van de resultaten. En omdat we die kennis zelf niet in huis hebben, hebben we daar dofollow voor ingeschakeld.”

"Voor ons is het goed om ervaring op te doen met promoties, vooral om te kijken wat wel en wat juist niet werkt."

— Isa Former

The Wonder Weeks

Isa Former

Isa Former, online marketeer bij The Wonder Weeks

The Wonder Weeks

Oei, ik groei! is de meest complete en bewezen partner van de ontwikkeling van je (buik-)baby en dreumes. Sinds 2010 is er ook een betaalde app.

Ervaring opdoen

“Qua naamsbekendheid zat het met onze app al wel goed”, vervolgt Isa. “Als je aan Nederlandse ouders vraagt of ze ‘Oei, ik groei!’ kennen, beginnen ze al snel van ‘ja’ te knikken. En in Amerika zijn we ook heel groot. Daar is ‘The Wonder Weeks’ een bekend begrip. Maar voor ons is het wel goed om ervaring op te doen met die promoties, vooral om te kijken wat wel en wat juist niet werkt.”

Training

dofollow heeft ook een korte training Google Ads voor Isa verzorgd. “Ik ken nu de basics, dus dat is wel prettig. Maar zelf een campagne opzetten? Nee, daar komt zoveel bij kijken dat ik dat nog graag aan het team van dofollow overlaat. Zij houden alle ontwikkelingen op dat vlak goed in de gaten en weten echt wat ze doen.”

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01