CONTACT

Fresh ’n Rebel

Fresh ’n Rebel is gewend om te opereren in een B2B-omgeving. De draadloze speakers, headphones en andere trendy Smartphone-accessoires van dit trendy merk vonden altijd via het retailkanaal hun weg naar de consument. Maar toen brak de coronacrisis los…

“Er was uiteraard al wel een website, maar daar bestond nog niet de mogelijkheid om de producten van Fresh ’n Rebel online te kopen”, blikt Ruud terug. “Toen het retailkanaal door de lock-down voor een groot deel wegviel, moesten we dus zo snel mogelijk een webshop voor particuliere consumenten bouwen. En dat niet alleen. Ook de logistiek en online marketing moest in korte tijd op poten worden gezet.”

"Voor ons is het heel prettig om zo snel te kunnen schakelen"

— Ruud IJssel de Schepper

Fresh ’n Rebel
Fresh ’n Rebel

Ruud IJssel de Schepper

Interview met Ruud IJssel de Schepper

Fresh ’n Rebel

Manager Digital a.i. bij Sitecom Europe B.V. (waar ook Fresh ’n Rebel onder valt)

Totaal nieuwe werkwijze

“Het voordeel van de digitale wereld is dat je daar snel dingen kunt testen en aanpassen. Maar die manier van werken was totaal nieuw voor het bestaande team. We hebben er dan ook voor gekozen om externe experts in te schakelen die al de nodige ervaring hebben. En dofollow was een van die partijen. Zij hebben dashboards gemaakt waarop we snel kunnen zien hoe we het op het vlak van online marketing doen. Dat was echt maatwerk. Dankzij hen kunnen we het meteen zien als er ergens iets niet gaat zoals gepland, en dat ook snel bijsturen.”

Snel schakelen

“Binnen twee maanden stond de webshop online en hadden we ook alles daaromheen geregeld. Sindsdien moeten wel de dashboards regelmatig worden aangepast, bijvoorbeeld omdat we iets nieuws willen monitoren. Maar dat is dan altijd snel geregeld. Wat dat betreft scheelt het dat dofollow een klein bedrijf is en er niet heel veel mensen werken, met weet ik veel wat voor managers die de kosten alleen maar onnodig verhogen. Voor ons is het heel prettig om zo snel te kunnen schakelen.”

"dofollow heeft dashboards gemaakt waarop we snel kunnen zien hoe we het op het vlak van online marketing doen"

— Ruud IJssel de Schepper

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01