Totaal nieuwe werkwijze
“Het voordeel van de digitale wereld is dat je daar snel dingen kunt testen en aanpassen. Maar die manier van werken was totaal nieuw voor het bestaande team. We hebben er dan ook voor gekozen om externe experts in te schakelen die al de nodige ervaring hebben. En dofollow was een van die partijen. Zij hebben dashboards gemaakt waarop we snel kunnen zien hoe we het op het vlak van online marketing doen. Dat was echt maatwerk. Dankzij hen kunnen we het meteen zien als er ergens iets niet gaat zoals gepland, en dat ook snel bijsturen.”
Snel schakelen
“Binnen twee maanden stond de webshop online en hadden we ook alles daaromheen geregeld. Sindsdien moeten wel de dashboards regelmatig worden aangepast, bijvoorbeeld omdat we iets nieuws willen monitoren. Maar dat is dan altijd snel geregeld. Wat dat betreft scheelt het dat dofollow een klein bedrijf is en er niet heel veel mensen werken, met weet ik veel wat voor managers die de kosten alleen maar onnodig verhogen. Voor ons is het heel prettig om zo snel te kunnen schakelen.”
"dofollow heeft dashboards gemaakt waarop we snel kunnen zien hoe we het op het vlak van online marketing doen"
— Ruud IJssel de Schepper