SitemapBekijk alle pagina’s op deze website.Pagina'sHomepageWat we doenAlgemene voorwaardenKennisbankWie wij zijnCasesContactSocial media marketingSitemapPrivacy verklaringOnline strategieHet online marketing totaalpakketConversie optimalisatieGoogle Ads (SEA)Zoekmachine optimalisatie (SEO)Dashboarding & AnalyticsVacaturesRooza Online Marketing heet nu dofollowKlantervaringenAVG ProgrammaParkinsonNLTrimbos-instituutThe Wonder WeeksKinderfonds MAMASItaliepleinYoniCOBB barbecuesYin Yoga CardsFresh ’n RebelRedlinkAexusMegastore.com.mtIndebuurt.nlMaag Lever Darm StichtingDrukenbestel.nlNetRomMakerpointKennisbankHaal het maximale uit Google Ads experimentenInspelen op veranderingen in online zoekgedragHoe zet je een concurrentiecampagne op in Google Ads?Single word keywords uitsluiten in Google AdsHoe TikTok Adverteren in 2024Wat is het advantage van Advantage+ in Meta ads?Google Ads betalingen instellenDynamische advertentiecampagnes op basis van het weer[VIDEO] Kennissessie consumentengedragGoogle Sandbox: Wat je moet wetenHoe je elke kruimel van je Cookiebot banner aanpast naar jouw huisstijlHoe maak je een Looker dashboard voor Offline Conversion Tracking?Microsoft Ads audience netwerken uitsluiten voor zoekcampagnes (msn, outlook, edge)Hét handboek voor Ads afmetingenHoe kun je winst meten in Google Ads?De basisprincipes achter een sterke e-mailmarketing strategieParameters doorsturen naar Calendly voor Offline Conversie Tracking of UTM TaggingOffline conversion tracking: van klik tot klantToekomstbestendig met structured dataReferral verkeer uitsluiten in GA4: twee manierenTaal variabele in Google Tag ManagerOp bezoek bij de Webwinkel Vakdagen 2024E-mailmarketing: met deze 3 metrics meet je de effectiviteitChatGPT voor SEO: Een perfecte match?LinkedIn Ads conversies meten met Google Tag ManagerCustom GPT: Je nieuwe SEO assistentKlanten als ambassadeurs: 3 tips voor het inzetten van User-Generated ContentNieuw: Open je eigen WhatsApp kanaalManagementrapportages in online marketing6 verschillen tussen Looker Studio en Looker Studio Pro‘Unnassigned’ verkeer in GA4 voorkomenCRO-As-A-Service met itClicked.nlAdverteren op SpotifyWat is Google Search Console en hoe stel je dit in?Google Performance Max campagnes optimaliserenVan UA naar GA4: Hoe blend je data in Looker Studio?Gebruik van bod-limieten i.c.m. slimme biedstrategieHoe stel ik cross-domain tracking in voor GA4?ChatGPT binnen Online MarketingGoogle Ads optimalisatietips: meer resultaat uit je zoekcampagnesAlternatieven voor Google OptimizeMeer conversies dankzij deze 5 copywriting techniekenOnline marketing memes (part 5)Etsy Ads: krijg je Etsy verkopen in de stroomversnellingGoogle Analytics 4 (GA4) vs. Universal Analytics (UA)Auto-apply recommendations uitzetten binnen Google AdsStop spam op je Facebookpagina met “content moderation”Conversie optimalisatie: 3 vragen en antwoordenPerformance Max Feed Only campagne-opzet3 oorzaken waarom jij je eigen ads niet ziet (en dat is goed nieuws!)Content Security Policy (CSP) instellen voor GTM en Google AnalyticsData-driven attributie: de nieuwe standaard in Google AdsDiscovery Ads vs. Google Display AdsLooker Studio (voorheen Google Data Studio) traag? Zó verbeter je de laadtijden (90%!)Matomo (piwik) als alternatief voor Google AnalyticsData-driven marketeers opgelet: Niet alles is verklaarbaarSEO: de “on-page” basicsGoogle Ads enhanced conversions: van lead tot conversieGoogle Ads automatiseren: Gevoel vs ratioAdvertentieruimte inkopen op andere websites: hoe werkt dat?8 stappen om de perfecte SEO content te schrijvenPrivacyvriendelijk instellen Google AnalyticsOnline Marketing Memes (part 4)SEO vs SEA: ontdek de voor- en nadelenFacebook Ads UTM taggingGoogle Ads campagne instellingen: de valkuilenDe Facebook-omslag: afmetingen en voorbeeldenB2B Marketing tijdens feestdagen to-do or not to-do?Adverteren op Reddit en Quora: dit moet je wetenB2B leadgeneratie met Google Ads & LinkedInHagakure: de Google Ads account structuur van de toekomst?Server side tagging & trackingOnline marketing memes (part 3)Google App Campaigns: 3 best practicesB2B leadgeneratie: 4 ideeën voor je nieuwe leadmagnetPinterest Shopping AdsUTM-parameters “doorgeven” tussen websitesSchrijf de perfecte Facebook Ad (3 tips!)Je website staat niet hoog in Google (en dit is waarom)Enhanced E-commerce tracking voor Woocommerce met Google Tag ManagerCreëer urgentie en verbeter je websiteprestatiesFlows & funnels A/B testen met Google OptimizeFacebook Dynamic Product Ads optimaliserenConversieoptimalisatie met het LIFT-modelDatablending met NULL-waardes in Looker Studio (voorheen Google Data Studio)Waarom digitale advertenties júíst nu een goed idee zijnOnline marketing in coronatijden. Waar moet je op letten?[How-To] Je eigen website-scraper met Screaming Frog[How-To] E-mailnotificaties verzenden via Google TagmanagerSocial media dashboard in 3 eenvoudige stappenHoger in Google met deze 3 SEO tactiekenVerkoop je producten via Amazon.nl: 10 tips voor succes!Verbeter je website met conversieoptimalisatieCross domain tracking met Google Analytics en Tag ManagerHet belang van heldere merkrichtlijnen en de voordelen voor jouw organisatie (+ inspiratievoorbeelden!)SEO op een hoger niveau met Position-ZeroWinnen met SEO: 4 hacks om je “dwell-time” te verhogenHoe een buyer persona je helpt om inzicht in een doelgroep te krijgenWat betekent het Google Shopping CSS partner programma voor jouw webshop?5 onmisbare elementen in je online marketing planOnline marketing memes (part 2)B2B vs B2C e-commerce? De belangrijkste verschillen3 (+1) Ideeën om meer leads te krijgen uit je bestaande websitebezoekersSEO voor dummies3 voorbeelden van pijnlijk mislukte website SEO migratiesRealtime data in Google Looker Studio (voorheen Google Data Studio)Wat spookt de concurrentie eigenlijk uit?8 tips om het maximale uit je Youtube video’s te halenInstagramberichten inplannen via Facebook? Het kan nu!Crisis: zo manage je snel en efficiënt reacties op social mediaScoren met een gestructureerde content-strategieOverlappende doelgroepen in FacebookFacebook ads strategie voor webshops [INFOGRAPHIC]SEO: Zo doe je het beter dan de concurrentieNieuw: Adverteren op PinterestGTM Tag TemplatesConversies per campagne in Google AdsGoogle Display banners: Gebruik van Google responsieve vs. custom bannersSuccesvol adverteren met weinig marketingbudget op Google Ads[PLUGIN] Zoekwoord van Google Ads op landingpageConcurrent adverteert op jouw bedrijfsnaam, wat nu?Bereik de ideale personen op FacebookAdverteren op eigen merknaam met Google AdsContent ≠ SEODe ‘beste’ blogs van 2018dofollow: Plannen voor 2019[INFOGRAPHIC] Google Shopping optimaliseren met prioriteitenDe rapportages kloppen niet, wat nu?Nieuwe ontdekking: de “Phrase Match Modifier”[TOOL] Google Shopping feed generatorStarten met online marketing: Waar te beginnen?2 Belangrijke Componenten Van (Online) Succes9 herkenbare memes voor online marketing professionalsDe Marketing funnelOmgaan met de “limited by budget”-melding in Google AdsGoogle Ads Quality Score (kwaliteitsscores): De waarheidConverterende (ja, echt!) bannercampagnes via Google Ads3 Google Ads ad extensies die (te) weinig gebruikt worden4 nieuwe features van Facebook lead ads[TOOL] Converteer de standaard Adwords Editor export naar een branded HTML-bestandAnalytics Remarketing on-the-fly inschakelen (AVG proof)Track formulieren zonder “bedankt”-pagina (2018)Maak je eigen banner voor Adwords Dynamic RemarketingZoektermen met status: “laag zoekvolume” in AdwordsHoe schrijf je een goede Facebook advertentie?Adresgegevens verbergen in Google My Business[TOOL] Bereken de potentiële resultaten van Adwords campagnesIn 3 stappen een cookiebar in Google TagmanagerEen blog over bloggenAdwords onderhoud, waarom is dat nodig?Gratis second-opinion voor Adwords accounts[TOOL] Adwords prijs extensies automatisch genereren (eindelijk!)Plaatsnaam verwerken in Adwords advertentietekstenGoogle Shopping optimaliserenMorgen in huis? Bestel binnen 20 minuten! (Dagelijks aftellen in Adwords)Op jacht naar positie 1 met Google AdwordsFacebook advertising uitbesteden? Zorg voor een Business Manager Account[TOOL] Geautomatiseerd e-mailadressen verzamelen (en waarom?)Verbeter de “standaard kanaalgroepering” in Google AnalyticsMeerdere verwijzingen van Facebook in Google Analytics (en hoe je dat kan oplossen)Hoe “exact” zijn Adwords Exact-Match zoekwoorden eigenlijk?Lokale ondernemer? Go Hyperlocal!Facebook leadadvertenties: Laagdrempelige leadgeneratieWat zijn leads eigenlijk?Data van websitebezoekers gebruiken voor Account-Based Marketing (ABM)Google Adwords advertentiebudget bepalenHoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen)Doelen importeren uit Analytics of Adwords conversies gebruiken?Verwaarloosd Google Ad Grants account? Dan is het nú tijd om in de stress te schieten.GRIP op je Google Shopping CampagnesDe Alpha-Beta campagne structuur in AdwordsUniek! Laat (gratis) een Google Adwords analyse makenGebruik deze psychologische ’trucs’ voor betere tekstadvertentiesHet verschil tussen “Broad Match” en “Broad Match Modified”Adwords strategie voor webshopsOver de “Conversion Linker” tag in GTM8 vragen & antwoorden over Facebook marketingSKAGs in Google Adwords: Een introductieDe indeling van een effectieve landingpageVoor alle (business)bloggers: Wees het beste antwoord voor je klantenDeze Facebook “custom audiences” gebruik je (waarschijnlijk) nog nietGebruik demografische data voor betere Adwords campagnesLokale zichtbaarheid (local SEO) verbeteren met deze 4 tipsGoogle Adwords AuditLinkedIn Sponsored InMails: Wat moet je wetenContent hergebruiken: 4 ideeënB2C vs B2B marketing: Adverteren op Social Media [infographic]Kom meer te weten over je websitebezoekers met LinkedIn Website Demographics[PLUGIN] Contact Form 7 Tracking plugin: Al je formulieren eenvoudig voorzien van trackingcodesKliks op e-mail en telefoonnummers bijhouden met GTMFacebook Ads of Google Adwords: Welke is het meest effectief?5 best-practices voor remarketing campagnesAdwords account optimaliseren in 6 stappenBetere resultaten met goede landingpages[TOOL] Gebruik een slimme handtekening om je blog te promoten [generator]Wat te doen als Adwords te weinig sales oplevert?Bereik je doelgroep met Adwords wanneer deze “in de markt” isGoogle Shopping campagnes verbeteren (3 tips!)Het geheim van een langdurig succesvolle Facebook Ads campagneAdwords RLSA en “vergelijkbare doelgroepen”LinkedIn Lanceert Matched AudiencesAdwords (Ad Grants) tips voor non-profitsConversie verhogen “voor dummies”A/B test ideeën voor je Facebook campagnesLinkedIn Lanceert Lead Gen Forms (Woohoo!)Maak een succes van je Adwords Dynamic Search AdsInzet van gamification voor succesvollere websitesAdverteren op Bing met je succesvolle Adwords campagnesLeadgeneratie zonder (goede) website3 “Killer” Calculated Metrics in Google AnalyticsDe “IF” functie in Adwords advertentietekstenEmoji’s ? in Google ZoekresultatenWaarom Adwords Lightbox Ads geweldig zijn voor remarketingVideo in e-mail: 3 optiesDirect klantcontact met de “Click-to-Message” Google Adwords extentieAdwords Ads herschrijven; is het je tijd waard?Adverteren op LinkedIn (+3 functies die ik mis)3 tips om meer winst uit je Adwords campagnes te halenAdverteren op Facebook met Dynamic Product AdsDaar gaan we: MEAN! (let op hoog nerd-gehalte)Hoe belangrijk is de domeinnaam voor SEO?Wordt je Analytics data verknoeid door paymentproviders?Tag management systemenOnline advertentiecampagne uitbestedenAdverteren op FacebookDe top bereikt met A/B-tests?Het tracken van formulieren zonder “thank-you page” in GTMAWRcloud API koppelen aan KlipfolioHaal meer uit LinkedIn3 SEO Tips voor mobiele websitesProgressive profiling in email marketingThe connected customerSubdomeinen in Google AnalyticsVan nieuwsbrief naar effectieve e-mailmarketingGoogle Ads uitbesteden in 2023Google Tagmanager – De basisWat doen we met “Social”?Meertalige websites en SEOAnimated GIF in e-mailmarketingGoogle Analytics: non-interaction eventsDienstenOptimale landingspagina’s voor conversieGeautomatiseerde SEO rapportagesConversie optimalisatie uitbestedenGeavanceerde datavisualisatie servicesAI-gedreven zoekmachine optimalisatieContent optimalisatie via AIStrategische marketing dashboarden ontwikkelenDynamische retargeting campagnes opzettenincompany AI trainingincompany Analytics trainingincompany CRO trainingincompany SEA trainingincompany SEO trainingStrategische analyse van websiteprestatiesZoekmachinepositie monitoring verbeterenGeavanceerde marketing dashboard configuratieOnline zichtbaarheid vergroten via SEOGeautomatiseerde lead generatie toolsE-commerce conversie analyses uitvoerenAI-ondersteunde marketingstrategieënOptimalisatie van landingspagina’sSEO-audits voor webshopsZoekmachine optimalisatie uitbestedenSocial media advertentieoptimalisatieSocial media performance campagnesSEO-audits voor webshopsPPC campagnebeheer optimaliserenGoogle Tag Manager implementatieConversie tracking en rapportageApp store optimalisatie uitbestedenDynamische zoekmachine advertenties optimaliserenWebshop conversie optimalisatieSocial media advertentiebeheerContentstrategie optimalisatie met AISEO-audit en adviesKPI-gedreven marketingstrategie implementerenLeadgeneratie via sociale mediaE-commerce conversie optimalisatieConversiegerichte content ontwikkelingRealtime marketing dashboard creërenData-analyse voor marketingcampagnesConversie verhoging strategieënDynamische SEA-campagnes beheerSocial media marketing uitbestedenSocial media campagnebeheerAutomatische rapportages voor marketingWebsite migratie en optimalisatieZoekwoordonderzoek en strategieWebsite snelheid optimaliseren voor SEOSocial media analyse en rapportageE-commerce analytics en reportingSEO-linkbuilding voor zichtbaarheidAnalytics dashboards ontwerpenEffectieve social media strategieZoekmachine optimalisatie uitbestedenSEA campagnes efficiënt beherenConversie optimalisatie traject startenLandingspagina’s effectief optimaliserenConversie optimalisatie workshops verzorgenMarketingdata effectief visualiserenE-commerce analytics en rapportagesA/B-testen landingspagina’s optimaliserenContentstrategie en planning optimaliserenSEO-linkbuilding campagnemanagementConversie tracking dashboards opzettenGoogle Analytics installatie en adviesBetere website snelheid voor SEOApp store optimalisatie uitbestedenOptimalisatie van landingspagina’sLeadgeneratie via social mediaContentoptimalisatie met AI-analyseDynamische zoekmachineadvertenties beherenSEO-audits voor conversieverbeteringProfessionele SEA-campagnes uitbestedenConversiegerichte landingspagina’s ontwerpenSEO-gedreven contentstrategie opzettenRealtime marketing dashboards ontwikkelenData-analyse voor conversieverbeteringAI-analyse voor marketingstrategieënSocial media advertenties laten beherenOptimalisatie van SEA-campagnesProfessionele SEO-audits uitvoerenDynamische remarketingcampagnes opzettenZoekmachine optimalisatie voor e-commercePerformance marketing strategieën ontwikkelenGeavanceerde targeting voor sociale mediaA/B-testen voor advertentieprestatiesE-commerce productfeed optimalisatieWebsite migratie en optimalisatieApp store optimalisatieB2B campagnes op LinkedIn beherenRetargeting via digitale platformenSEO-vriendelijke blogstrategie creërenPerformance audits van marketingcampagnesAccount-based marketing implementerenMarketing automation workflows instellenLeadgeneratie via online campagnesKPI-gedreven marketingrapportages makenStrategische zoekwoordenanalyse uitvoerenGoogle Analytics expert inschakelenPinterest advertenties optimaliserenWebsite snelheid optimaliseren voor SEOConversie optimalisatie specialist inschakelenGoogle Tag Manager installatieCookiebanner implementatie en adviesSocial media analyse en rapportagesAI-gestuurde advertentiecampagnes ontwikkelenContentstrategie optimaliseren met AI-analyseGeavanceerde doelgroepsegmentatie voor digitale campagnesAI-aangedreven zoekmachineadvertenties optimaliserenConversie optimalisatie via heatmaps en gebruikerssessiesMarketing automation integratie met AI-toolsE-commerce conversie analyses en verbeterplannen opstellenDigitaal marketing dashboard opzetten voor realtime monitoringRealtime analytics en rapportages voor campagnesConversie optimalisatie workshops voor teamsSEO- en marketingtrainingen voor interne teamsDatavisualisatie via Looker StudioPerformance audit van bestaande marketingcampagnesData-analyse en optimalisatie van marketingcampagnesRetargeting via sociale mediakanalenSEO-vriendelijk blogbeheer en contentcreatieSocial media contentstrategie en planningAutomatische rapportages voor marketingprestatiesSEO linkbuilding campagnes opzettenLandingspagina’s voor speciale evenementen creërenPerformance marketing strategieën ontwikkelenChatbot trainingen en optimalisatieE-commerce productfeed optimalisatieLokale advertentiecampagnes beherenIntegratie van CRM-systemen met marketingtoolsApp store optimalisatie (ASO) implementerenA/B-testen voor landingspagina’s uitvoerenE-mail segmentatie en targeting optimaliserenData-led marketingcampagnes ontwerpenAI-chatbots integrerenPerformance tracking en rapportage dashboardsConversiegerichte landingspagina’s laten ontwikkelenUX/UI optimalisatie voor conversieverhogingPinterest marketing strategie en content creatieSocial media advertising strategieën ontwikkelenKPI-gestuurde marketingstrategieën implementerenLead magnet creatie en implementatieAnalytics en rapportages voor sociale mediaB2B leadgeneratie via LinkedInInterne linkstructuur optimaliserenZichtbaarheid van content verhogen via SEO-strategieënDynamische advertentieteksten voor Google AdsOn-page SEO optimalisatieAccount-based marketing strategieGrowth hackingLeadgeneratie via sociale netwerkenPay-per-click (PPC) campagnebeheerGoogle My Business beheerCopernica nieuwsbrievenMicrosoft Clarity of Hotjar implementatie en adviesSpotler marketing automationGeavanceerde retargeting campagnesKritische prestatie-indicatoren (KPI) rapportagesWebshop conversie optimalisatieAI-gedreven content creatiePerformance marketing auditsAI inzetten bij online marketingB2B marketing campagnes opzettenE-mailautomatisering instellenLead nurturing strategie ontwikkelenSEO audits voor lokale bedrijvenCompetitieanalyse uitvoerenShopify webshop optimaliserenCrowdfunding campagne beherenConversion rate optimization auditsDatagedreven marketingstrategieLocal SEO strategie opzettenWebsite snelheid optimalisatieGoogle Tag Manager installatieData visualisatie dashboard opzettenAmazon advertentiecampagne beherenTikTok marketing strategie implementerenPinterest advertentiecampagne opzettenContent marketing strategieDynamische remarketing advertenties opzettenAffiliate marketing campagne opzettenConversie optimalisatie specialistSpecialist in Google LookerE-commerce SEO optimaliserenOnline sales funnel verbeterenBol.com AdsDynamische Meta campagnes weersafhankelijkApp promotie (Google & Apple)Tag Manager implementatiesApp Tracking implementatie (iOS, Android & Web)Apple Search AdsMicrosoft Ads campagne opzettenWeb analytics consultantContentkalender makenAmazon AdsMarktplaats AdsInstagram Ads-campagnes laten opzettenMicrosoft ads campagne laten opzettenCookiebanner laten implementerenGoogle Analytics cursusChatGPT inzetten bij online marketingSocial media laten beherenAdverteren op YouTubeLinkedIn advertentiecampagne opzettenRemarketing campagne startenServer side tracking implementerenAB-test laten opzettenFacebook Conversion APIChannable specialistWebsite laten makenLandingpage laten makenMarketingfunnel opzettenOnline leadgeneratieZoekmachine posities bijhoudenSEO van website verbeterenDashboard laten makenFacebook campagne opzettenSEO specialistEnhanced ecommerce tracking instellenGoogle Analytics installatieProfessionele Mailchimp template laten makenGoogle Ads Campagne OpzettenCopernica data in Looker StudioPiwik als alternatief voor Google AnalyticsUpviral campagneWebsite migratieZoekwoord onderzoekGoogle Ad Grants