CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

Concurrent adverteert op jouw bedrijfsnaam, wat nu?

Door Tim Rooza, 7 maart 2019

Tim Rooza

Potentiële klanten Googlen je bedrijfsnaam en vinden een concurrent met advertentie op plaats 1. Pijnlijk! Wat nu? Het ‘kopen’ van...

Bereik de ideale personen op Facebook

Door Lian van Doorn, 27 februari 2019

Hoe fijn zou het zijn als we met advertenties alleen nog personen weten te bereiken met de kenmerken van onze...

Adverteren op eigen merknaam met Google Ads

Door Tim Rooza, 13 februari 2019

Tim Rooza

Heeft het zin om op je eigen merknaam in Google Ads te adverteren, terwijl je organisch al een rotsvaste nummer...

Content ≠ SEO

Door Tim Rooza, 7 februari 2019

Tim Rooza

In de struggle naar een hoge organische Google ranking op zorgvuldig gekozen zoekwoorden zitten veel marketeers, copywriters en ondernemers te...

De ‘beste’ blogs van 2018

Door Tim Rooza, 27 december 2018

Tim Rooza

Het einde van het jaar is aangebroken en dus ontkomen we er niet aan: Toplijstjes. Ik doe ook een duit...

dofollow: Plannen voor 2019

Door Tim Rooza, 20 december 2018

Tim Rooza

Dit keer geen inhoudelijk verhaal met tips, tricks of andere online marketing magic. Het einde van het jaar is aangebroken....

[INFOGRAPHIC] Google Shopping optimaliseren met prioriteiten

Door Tim Rooza, 13 december 2018

Tim Rooza

Er zijn meerdere manieren om je shopping campagnes te optimaliseren (lees ook eens dit artikel, en deze en deze) maar de...

De rapportages kloppen niet, wat nu?

Door Tim Rooza, 5 december 2018

Tim Rooza

Iedereen die zich met online marketing bezighoudt, krijgt hier vroeg of laat mee te maken: meetverschillen in de rapportages. Er...

Nieuwe ontdekking: de “Phrase Match Modifier”

Door Tim Rooza, 30 november 2018

Tim Rooza

Het kiezen van de juiste zoektypen (match types) is een belangrijk element bij de opzet van Google Ads campagnes. Soms...

[TOOL] Google Shopping feed generator

Door Tim Rooza, 21 november 2018

Tim Rooza

Google Shopping maakt in veel gevallen een integraal onderdeel uit van de Google strategie van webshops (zie ook Google Ads...

Starten met online marketing: Waar te beginnen?

Door Tim Rooza, 12 november 2018

Tim Rooza

Wanneer je aan de slag wilt gaan met online marketing kom je voor wat lastige keuzes te staan. Welke platforms...

2 Belangrijke Componenten Van (Online) Succes

Door Tim Rooza, 19 oktober 2018

Tim Rooza

Na het helpen van vele ondernemingen met online marketing activiteiten wordt er een patroon duidelijk. Het wordt duidelijk welke ondernemingen...

9 herkenbare memes voor online marketing professionals

Door Tim Rooza, 10 oktober 2018

Tim Rooza

Een collectie van online marketing gerelateerde memes. Waarschijnlijk erg herkenbaar voor online marketeers ?. Brace Yourself voor deze stapel online marketing...

De Marketing funnel

Door Tim Rooza, 28 september 2018

Tim Rooza

In theorie klinkt het prachtig: met een advertentie ben je op Google zichtbaar, precies op het moment dat je potentiële...

Omgaan met de “limited by budget”-melding in Google Ads

Door Tim Rooza, 19 september 2018

Tim Rooza

De “limited by budget” melding (of “beperkt door budget”-in het Nederlands) geeft aan dat je campagnebudget lager is dan Google...

1 7 8 9 10 11 16
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01