CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

GRIP op je Google Shopping Campagnes

Door Tim Rooza, 14 december 2017

Tim Rooza

Google maakt het optimaliseren van je Shopping campagnes niet bepaald gemakkelijk. Een gemiddelde shopping-setup bestaat dan ook uit de geïmporteerde...

De Alpha-Beta campagne structuur in Adwords

Door Tim Rooza, 6 december 2017

Tim Rooza

Het gebruik van een goede campagnestructuur is een must voor het kunnen uitvoeren van effectieve en structurele optimalisatierondes. Voorkom dat je...

Uniek! Laat (gratis) een Google Adwords analyse maken

Door Tim Rooza, 29 november 2017

Tim Rooza

Het was even bikkelen, maar inmiddels zijn met succes de eerste analyses afgeleverd en mag het van de daken worden...

Gebruik deze psychologische ‘trucs’ voor betere tekstadvertenties

Door Tim Rooza, 22 november 2017

Tim Rooza

Wanneer je advertentiecampagnes goed zijn ingericht, wordt je advertentie getoond zodra er gezocht wordt naar een specifiek product of dienst....

Het verschil tussen “Broad Match” en “Broad Match Modified”

Door Tim Rooza, 15 november 2017

Tim Rooza

De zoektypes (matchtypes) voor keywords binnen Adwords is een van de belangrijkste keuzes bij het opzetten en beheren van de...

Adwords strategie voor webshops

Door Tim Rooza, 9 november 2017

Tim Rooza

Er zijn veel (succesvolle) strategieën om een webshop met Google Adwords te laten groeien. Een strategie die zichzelf meerdere keren...

Over de “Conversion Linker” tag in GTM

Door Tim Rooza, 2 november 2017

Tim Rooza

Als je een GTM (Google Tag Manager) gebruiker bent, heb je hem misschien wel zien staan. De “Conversion Linker” tag....

8 vragen & antwoorden over Facebook marketing

Door Tim Rooza, 25 oktober 2017

Tim Rooza

Vorige week ontving ik een vragenlijst van Tije, een derdejaars Small Business & Retail Management student. Tije loopt stage bij...

SKAGs in Google Adwords: Een introductie

Door Tim Rooza, 18 oktober 2017

Tim Rooza

Het gebruik van SKAG’s (single keyword ad groups) kan een zeer succesvolle structuur zijn voor Adwords accounts. In dit artikel...

De indeling van een effectieve landingpage

Door Tim Rooza, 11 oktober 2017

Tim Rooza

Wat bedoel ik (in dit geval) met “landingspagina”? Bezoekers van (online) advertentiecampagnes komen op een pagina van je website terecht....

Voor alle (business)bloggers: Wees het beste antwoord voor je klanten

Door Tim Rooza, 5 oktober 2017

Tim Rooza

Veel organisaties hebben een zakelijk blog. Zo’n blog is vaak opgezet met een (of meerdere) ambitieuze doelstellingen, zoals het worden...

Deze Facebook “custom audiences” gebruik je (waarschijnlijk) nog niet

Door Tim Rooza, 27 september 2017

Tim Rooza

Het gebruik van “custom audiences” – oftewel “aangepaste doelgroepen” in Facebook marketing geeft schitterende mogelijkheden voor het (re)targetten van de...

Gebruik demografische data voor betere Adwords campagnes

Door Tim Rooza, 14 september 2017

Tim Rooza

Het is geen geheim dat Google veel data van zijn gebruikers verzameld. Natuurlijk weet Google welke websites je hebt bezocht,...

Lokale zichtbaarheid (local SEO) verbeteren met deze 4 tips

Door Tim Rooza, 7 september 2017

Tim Rooza

Voor veel ondernemers en hun klanten is de locatie van het bedrijf van groot belang. Als Google een indicatie heeft...

Google Adwords Audit

Door Tim Rooza, 30 augustus 2017

Tim Rooza

Beheer je Google Adwords zelf, maar is het niet je specialiteit? Of ben je benieuwd of een Adwords account wel...

1 11 12 13 14 15 17
Meer artikelen aan het laden...

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wie ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01