GRIP op je Google Shopping Campagnes
Door Tim Rooza, 14 december 2017

Google maakt het optimaliseren van je Shopping campagnes niet bepaald gemakkelijk. Een gemiddelde shopping-setup bestaat dan ook uit de geïmporteerde...
CONTACT
Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.
Door Tim Rooza, 14 december 2017
Google maakt het optimaliseren van je Shopping campagnes niet bepaald gemakkelijk. Een gemiddelde shopping-setup bestaat dan ook uit de geïmporteerde...
Door Tim Rooza, 6 december 2017
Het gebruik van een goede campagnestructuur is een must voor het kunnen uitvoeren van effectieve en structurele optimalisatierondes. Voorkom dat je...
Door Tim Rooza, 29 november 2017
Het was even bikkelen, maar inmiddels zijn met succes de eerste analyses afgeleverd en mag het van de daken worden...
Door Tim Rooza, 22 november 2017
Wanneer je advertentiecampagnes goed zijn ingericht, wordt je advertentie getoond zodra er gezocht wordt naar een specifiek product of dienst....
Door Tim Rooza, 15 november 2017
De zoektypes (matchtypes) voor keywords binnen Adwords is een van de belangrijkste keuzes bij het opzetten en beheren van de...
Door Tim Rooza, 9 november 2017
Er zijn veel (succesvolle) strategieën om een webshop met Google Adwords te laten groeien. Een strategie die zichzelf meerdere keren...
Door Tim Rooza, 2 november 2017
Als je een GTM (Google Tag Manager) gebruiker bent, heb je hem misschien wel zien staan. De “Conversion Linker” tag....
Door Tim Rooza, 25 oktober 2017
Vorige week ontving ik een vragenlijst van Tije, een derdejaars Small Business & Retail Management student. Tije loopt stage bij...
Door Tim Rooza, 18 oktober 2017
Het gebruik van SKAG’s (single keyword ad groups) kan een zeer succesvolle structuur zijn voor Adwords accounts. In dit artikel...
Door Tim Rooza, 11 oktober 2017
Wat bedoel ik (in dit geval) met “landingspagina”? Bezoekers van (online) advertentiecampagnes komen op een pagina van je website terecht....
Door Tim Rooza, 5 oktober 2017
Veel organisaties hebben een zakelijk blog. Zo’n blog is vaak opgezet met een (of meerdere) ambitieuze doelstellingen, zoals het worden...
Door Tim Rooza, 27 september 2017
Het gebruik van “custom audiences” – oftewel “aangepaste doelgroepen” in Facebook marketing geeft schitterende mogelijkheden voor het (re)targetten van de...
Door Tim Rooza, 14 september 2017
Het is geen geheim dat Google veel data van zijn gebruikers verzameld. Natuurlijk weet Google welke websites je hebt bezocht,...
Door Tim Rooza, 7 september 2017
Voor veel ondernemers en hun klanten is de locatie van het bedrijf van groot belang. Als Google een indicatie heeft...
Door Tim Rooza, 30 augustus 2017
Beheer je Google Adwords zelf, maar is het niet je specialiteit? Of ben je benieuwd of een Adwords account wel...
Wie ben jij?
Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren
dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB
0254 8654 61
BTW NL864624189B01