CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

[TOOL] Bereken de potentiële resultaten van Adwords campagnes

Door Tim Rooza, 24 mei 2018

Tim Rooza

Iedere startende ondernemer die overweegt om te adverteren op Google zal zichzelf de vraag stellen: “Is dit wel rendabel?”. Dankzij...

In 3 stappen een cookiebar in Google Tagmanager

Door Tim Rooza, 16 mei 2018

Tim Rooza

Voor online marketeers brengt de invoering van de GDPR een roerige periode met zich mee. Onderdeel van deze nieuwe privacywet...

Adwords onderhoud, waarom is dat nodig?

Door Tim Rooza, 2 mei 2018

Tim Rooza

Eens in de zoveel tijd komt deze vraag voorbij. Het is van belang om je Adwords account voldoende TLC te...

Gratis second-opinion voor Adwords accounts

Door Tim Rooza, 25 april 2018

Tim Rooza

Krap een half jaar geleden zag de eerste versie van de volautomatische Adwords analyse tool het levenslicht. In de afgelopen...

[TOOL] Adwords prijs extensies automatisch genereren (eindelijk!)

Door Tim Rooza, 18 april 2018

Tim Rooza

Met prijs-extensies van Google Adwords maak je de advertenties in 1 klap relevanter én opvallender. En dankzij de nieuwe “Price...

Plaatsnaam verwerken in Adwords advertentieteksten

Door Tim Rooza, 11 april 2018

Tim Rooza

Relevante advertentieteksten zijn key voor succesvolle Adwords campagnes. Het verwerken van de locatie waar de zoeker zich bevindt kan je nét...

Google Shopping optimaliseren

Door Tim Rooza, 4 april 2018

Tim Rooza

Voor webshopeigenaren is Google Shopping vaak een belangrijke bron van omzet. Het optimaliseren van Shopping campagnes is zó verschillend van...

Morgen in huis? Bestel binnen 20 minuten! (Dagelijks aftellen in Adwords)

Door Tim Rooza, 28 maart 2018

Tim Rooza

Een snelle levertijd is een groot pluspunt voor veel online retailers. Met het aangeven van de resterende tijd voor een...

Op jacht naar positie 1 met Google Adwords

Door Tim Rooza, 21 maart 2018

Tim Rooza

Je hebt een goede Google Adwords campagne, maar die concurrent staat nog steeds vaak met zijn advertentie bóven die van...

[TOOL] Geautomatiseerd e-mailadressen verzamelen (en waarom?)

Door Tim Rooza, 7 maart 2018

Tim Rooza

E-mailadressen zijn handig, zéker als het de adressen zijn van personen (of bedrijven) die misschien wel oren hebben naar je...

Hoe “exact” zijn Adwords Exact-Match zoekwoorden eigenlijk?

Door Tim Rooza, 15 februari 2018

Tim Rooza

Bepalen van het juiste “zoektype” (matchtype) voor zoekwoorden in een Adwords campagne is belangrijk. Dit bepaald namelijk in hoge mate...

Lokale ondernemer? Go Hyperlocal!

Door Tim Rooza, 8 februari 2018

Tim Rooza

Ook voor ondernemers met een (zeer) lokale klantenkring is online adverteren een uitstekende manier voor het vinden van nieuwe klanten....

Wat zijn leads eigenlijk?

Door Tim Rooza, 25 januari 2018

Tim Rooza

Lead generatie is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het verkrijgen van leads is nou eenmaal een hele belangrijke stap...

Google Adwords advertentiebudget bepalen

Door Tim Rooza, 10 januari 2018

Tim Rooza

Voordat je begint met Google Adwords moet het advertentiebudget vastgesteld worden. Hoe gaat dat te werk? Hoe werkt een Google...

Hoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen)

Door Tim Rooza, 3 januari 2018

Tim Rooza

Om te kunnen beoordelen of je (online) marketingcampagnes winstgevend zijn, is het van belang om te weten hoeveel een klant...

1 2 3 4 5 6 7
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01