CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

Adverteren op eigen merknaam met Google Ads

Door Tim Rooza, 13 februari 2019

Tim Rooza

Heeft het zin om op je eigen merknaam in Google Ads te adverteren, terwijl je organisch al een rotsvaste nummer...

De ‘beste’ blogs van 2018

Door Tim Rooza, 27 december 2018

Tim Rooza

Het einde van het jaar is aangebroken en dus ontkomen we er niet aan: Toplijstjes. Ik doe ook een duit...

[INFOGRAPHIC] Google Shopping optimaliseren met prioriteiten

Door Tim Rooza, 13 december 2018

Tim Rooza

Er zijn meerdere manieren om je shopping campagnes te optimaliseren (lees ook eens dit artikel, en deze en deze) maar de...

Nieuwe ontdekking: de “Phrase Match Modifier”

Door Tim Rooza, 30 november 2018

Tim Rooza

Het kiezen van de juiste zoektypen (match types) is een belangrijk element bij de opzet van Google Ads campagnes. Soms...

[TOOL] Google Shopping feed generator

Door Tim Rooza, 21 november 2018

Tim Rooza

Google Shopping maakt in veel gevallen een integraal onderdeel uit van de Google strategie van webshops (zie ook Google Ads...

Starten met online marketing: Waar te beginnen?

Door Tim Rooza, 12 november 2018

Tim Rooza

Wanneer je aan de slag wilt gaan met online marketing kom je voor wat lastige keuzes te staan. Welke platforms...

De Marketing funnel

Door Tim Rooza, 28 september 2018

Tim Rooza

In theorie klinkt het prachtig: met een advertentie ben je op Google zichtbaar, precies op het moment dat je potentiële...

Omgaan met de “limited by budget”-melding in Google Ads

Door Tim Rooza, 19 september 2018

Tim Rooza

De “limited by budget” melding (of “beperkt door budget”-in het Nederlands) geeft aan dat je campagnebudget lager is dan Google...

Google Ads Quality Score (kwaliteitsscores): De waarheid

Door Tim Rooza, 6 september 2018

Tim Rooza

Er zijn zoveel misverstanden over kwaliteitsscores binnen Google Ads dat ik (bijna) niet weet waar te beginnen… Wil jij ook...

Converterende (ja, echt!) bannercampagnes via Google Ads

Door Tim Rooza, 29 augustus 2018

Tim Rooza

Voor de doorgewinterde online marketeer klinkt het bijna ongeloofwaardig…  een bannercampagne op het Google Display Netwerk die daadwerkelijk betaalbare leads...

3 Google Ads ad extensies die (te) weinig gebruikt worden

Door Tim Rooza, 16 augustus 2018

Tim Rooza

Mede dankzij de gratis Adwords account audits krijg ik nogal wat Adwords accounts onder ogen. De meeste campagnes maken gebruik van...

[TOOL] Converteer de standaard Adwords Editor export naar een branded HTML-bestand

Door Tim Rooza, 18 juli 2018

Tim Rooza

Vanuit de Adwords editor is het mogelijk een HTML-export te maken van het volledige account. Erg handig om bijvoorbeeld de...

Analytics Remarketing on-the-fly inschakelen (AVG proof)

Door Tim Rooza, 12 juli 2018

Tim Rooza

Alle paniek rondom de invoering van de nieuwe privacywet (AVG) ligt gelukkig achter ons. Terwijl de stofwolken langzaam neerdalen merk...

Maak je eigen banner voor Adwords Dynamic Remarketing

Door Tim Rooza, 20 juni 2018

Tim Rooza

Met dynamische remarketing banners in Adwords kan je producten in je banners tonen die de bezoekers eerder op je website...

Zoektermen met status: “laag zoekvolume” in Adwords

Door Tim Rooza, 13 juni 2018

Tim Rooza

Ik vermoed dat iedere adverteerder die enigszins actief is met het onderhoud en optimalisatie van de Google Adwords advertentiecampagnes hier...

1 2 3 4 5 7
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01