CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

[TOOL] Bereken de potentiële resultaten van Adwords campagnes

Door Tim Rooza, 24 mei 2018

Tim Rooza

Iedere startende ondernemer die overweegt om te adverteren op Google zal zichzelf de vraag stellen: “Is dit wel rendabel?”. Dankzij...

Morgen in huis? Bestel binnen 20 minuten! (Dagelijks aftellen in Adwords)

Door Tim Rooza, 28 maart 2018

Tim Rooza

Een snelle levertijd is een groot pluspunt voor veel online retailers. Met het aangeven van de resterende tijd voor een...

Facebook leadadvertenties: Laagdrempelige leadgeneratie

Door Tim Rooza, 2 februari 2018

Tim Rooza

Voor online marketeers bestaat er een leven vóór, en een leven ná de lancering van de Facebook leadadvertenties (2015). Bij...

Wat zijn leads eigenlijk?

Door Tim Rooza, 25 januari 2018

Tim Rooza

Lead generatie is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het verkrijgen van leads is nou eenmaal een hele belangrijke stap...

Hoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen)

Door Tim Rooza, 3 januari 2018

Tim Rooza

Om te kunnen beoordelen of je (online) marketingcampagnes winstgevend zijn, is het van belang om te weten hoeveel een klant...

Gebruik deze psychologische ’trucs’ voor betere tekstadvertenties

Door Tim Rooza, 22 november 2017

Tim Rooza

Wanneer je advertentiecampagnes goed zijn ingericht, wordt je advertentie getoond zodra er gezocht wordt naar een specifiek product of dienst....

Adwords strategie voor webshops

Door Tim Rooza, 9 november 2017

Tim Rooza

Er zijn veel (succesvolle) strategieën om een webshop met Google Adwords te laten groeien. Een strategie die zichzelf meerdere keren...

De indeling van een effectieve landingpage

Door Tim Rooza, 11 oktober 2017

Tim Rooza

Wat bedoel ik (in dit geval) met “landingspagina”? Bezoekers van (online) advertentiecampagnes komen op een pagina van je website terecht....

[PLUGIN] Contact Form 7 Tracking plugin: Al je formulieren eenvoudig voorzien van trackingcodes

Door Tim Rooza, 26 juli 2017

Tim Rooza

Zo nu en dan kan ik het niet laten en neem ik een diepe duik in de code. Zo ook...

5 best-practices voor remarketing campagnes

Door Tim Rooza, 4 juli 2017

Tim Rooza

Remarketing (ook wel retargeting genoemd) is een methode waarmee je eerdere bezoekers van je site opnieuw benaderd met advertenties. Zoals...

Betere resultaten met goede landingpages

Door Tim Rooza, 21 juni 2017

Tim Rooza

Websitebezoekers komen niet altijd op de homepage van je website terecht. Zorg met killer-landingpages voor de beste resultaten. De landingpage is...

[TOOL] Gebruik een slimme handtekening om je blog te promoten [generator]

Door Tim Rooza, 14 juni 2017

Tim Rooza

Zorg dat nieuwe artikelen beter onder de aandacht komen door in je handtekening, geautomatiseerd, de titel van je nieuwste artikel...

Wat te doen als Adwords te weinig sales oplevert?

Door Tim Rooza, 6 juni 2017

Tim Rooza

Eerste prioriteit bij online marketing (Adwords) campagnes voor webshops is het verhogen van het aantal online verkopen. Wat te doen als de...

Conversie verhogen “voor dummies”

Door Tim Rooza, 18 april 2017

Tim Rooza

Wat is conversieoptimalisatie eigenlijk? Je website bestaat met een reden. Misschien verkoop je producten of diensten online, misschien wil je...

A/B test ideeën voor je Facebook campagnes

Door Tim Rooza, 12 april 2017

Tim Rooza

Bij het opzetten van Facebook campagnes doen we aannames. De kans dat alle variabelen bij het creëren van advertentiemateriaal en het...

1 2 3
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01