[VIDEO] Kennissessie consumentengedrag
Door Emma Eltink, 1 oktober 2024
Bekijk hier de integrale video opname van onze interne kennissessie over consumentengedrag. In deze kennissessie worden verschillende onderdelen behandeld zoals...
CONTACT
Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.
Door Emma Eltink, 1 oktober 2024
Bekijk hier de integrale video opname van onze interne kennissessie over consumentengedrag. In deze kennissessie worden verschillende onderdelen behandeld zoals...
Door Romme Jansen, 10 september 2024
Sinds de beleidswijzigingen van Google in maart 2024 rondom privacy en gegevensbescherming is het voor websites verplicht om op de...
Door Tim Rooza, 4 oktober 2023
Met het recente einde van Google Optimize hebben veel marketingprofessionals zich de vraag gesteld: “Wat nu?” Terwijl de markt zich...
Door Tim Rooza, 31 januari 2023
Google Optimize, de populaire gratis tool voor A/B-testing van websites, zal binnenkort haar diensten stopzetten. Het stoppen van Google Optimize...
Door Mike van Dorst, 26 oktober 2022
Hoe voorkom je dat website bezoekers je webwinkel verlaten zonder iets te kopen? Hoe verlaag je de kans op achtergelaten...
Door Tim Rooza, 16 september 2020
Stuur je als B2B marketeer voldoende bezoekers naar je website, maar levert het maar weinig leads op? Probeer dan eens...
Door Tim Rooza, 28 juni 2020
FOMO – Fear of missing out – Is inmiddels een ingeburgerd begrip. Het is volkomen menselijk om onderdeel te willen...
Door Christian Broekmeulen, 11 juni 2020
Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren...
Door Tim Rooza, 26 mei 2020
Het LIFT model wordt gebruikt om de effectiviteit van je webpagina’s te verbeteren. LIFT is een afkorting van Landing page...
Door Tim Rooza, 23 januari 2020
Wil je meer resultaat uit je website, dan heb je twee mogelijkheden. Je verhoogt het aantal bezoekers of je verbetert...
Door Tim Rooza, 16 oktober 2019
Alhoewel een B2C webshop en een B2B webshop beide hetzelfde doel hebben, online producten verkopen, zijn er wezenlijke verschillen tussen...
Door Tim Rooza, 11 oktober 2019
Stel je hebt een (business)blog met veel lezers, maar het levert je vrij weinig op. Hoe kan je met weinig...
Door Tim Rooza, 27 maart 2019
Het succes van Google Ads campagnes wordt voor een groot deel bepaald door relevantie. Hoe beter de zoekopdracht van een...
Door Tim Rooza, 19 oktober 2018
Na het helpen van vele ondernemingen met online marketing activiteiten wordt er een patroon duidelijk. Het wordt duidelijk welke ondernemingen...
Door Tim Rooza, 28 september 2018
In theorie klinkt het prachtig: met een advertentie ben je op Google zichtbaar, precies op het moment dat je potentiële...
Wij ben jij?
Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren
dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB
0254 8654 61
BTW NL864624189B01