CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

[VIDEO] Kennissessie consumentengedrag

Door Emma Eltink, 1 oktober 2024

Emma Eltink

Bekijk hier de integrale video opname van onze interne kennissessie over consumentengedrag. In deze kennissessie worden verschillende onderdelen behandeld zoals...

Hoe je elke kruimel van je Cookiebot banner aanpast naar jouw huisstijl

Door Romme Jansen, 10 september 2024

Romme Jansen

Sinds de beleidswijzigingen van Google in maart 2024 rondom privacy en gegevensbescherming is het voor websites verplicht om op de...

CRO-As-A-Service met itClicked.nl

Door Tim Rooza, 4 oktober 2023

Tim Rooza

Met het recente einde van Google Optimize hebben veel marketingprofessionals zich de vraag gesteld: “Wat nu?” Terwijl de markt zich...

Alternatieven voor Google Optimize

Door Tim Rooza, 31 januari 2023

Tim Rooza

Google Optimize, de populaire gratis tool voor A/B-testing van websites, zal binnenkort haar diensten stopzetten. Het stoppen van Google Optimize...

Conversie optimalisatie: 3 vragen en antwoorden

Door Mike van Dorst, 26 oktober 2022

Mike van Dorst

Hoe voorkom je dat website bezoekers je webwinkel verlaten zonder iets te kopen? Hoe verlaag je de kans op achtergelaten...

B2B leadgeneratie: 4 ideeën voor je nieuwe leadmagnet

Door Tim Rooza, 16 september 2020

Tim Rooza

Stuur je als B2B marketeer voldoende bezoekers naar je website, maar levert het maar weinig leads op? Probeer dan eens...

Creëer urgentie en verbeter je websiteprestaties

Door Tim Rooza, 28 juni 2020

Tim Rooza

FOMO – Fear of missing out – Is inmiddels een ingeburgerd begrip. Het is volkomen menselijk om onderdeel te willen...

Flows & funnels A/B testen met Google Optimize

Door Christian Broekmeulen, 11 juni 2020

Christian Broekmeulen

Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren...

Conversieoptimalisatie met het LIFT-model

Door Tim Rooza, 26 mei 2020

Tim Rooza

Het LIFT model wordt gebruikt om de effectiviteit van je webpagina’s te verbeteren. LIFT is een afkorting van Landing page...

Verbeter je website met conversieoptimalisatie

Door Tim Rooza, 23 januari 2020

Tim Rooza

Wil je meer resultaat uit je website, dan heb je twee mogelijkheden. Je verhoogt het aantal bezoekers of je verbetert...

B2B vs B2C e-commerce? De belangrijkste verschillen

Door Tim Rooza, 16 oktober 2019

Tim Rooza

Alhoewel een B2C webshop en een B2B webshop beide hetzelfde doel hebben, online producten verkopen, zijn er wezenlijke verschillen tussen...

3 (+1) Ideeën om meer leads te krijgen uit je bestaande websitebezoekers

Door Tim Rooza, 11 oktober 2019

Tim Rooza

Stel je hebt een (business)blog met veel lezers, maar het levert je vrij weinig op. Hoe kan je met weinig...

[PLUGIN] Zoekwoord van Google Ads op landingpage

Door Tim Rooza, 27 maart 2019

Tim Rooza

Het succes van Google Ads campagnes wordt voor een groot deel bepaald door relevantie. Hoe beter de zoekopdracht van een...

2 Belangrijke Componenten Van (Online) Succes

Door Tim Rooza, 19 oktober 2018

Tim Rooza

Na het helpen van vele ondernemingen met online marketing activiteiten wordt er een patroon duidelijk. Het wordt duidelijk welke ondernemingen...

De Marketing funnel

Door Tim Rooza, 28 september 2018

Tim Rooza

In theorie klinkt het prachtig: met een advertentie ben je op Google zichtbaar, precies op het moment dat je potentiële...

1 2 3
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01