CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

Kom meer te weten over je websitebezoekers met LinkedIn Website Demographics

Door Tim Rooza, 2 augustus 2017

Tim Rooza

Voor marketeers is het van belang om zoveel mogelijk data te hebben van websitebezoekers. Dankzij Facebook en Google kunnen we al...

Facebook Ads of Google Adwords: Welke is het meest effectief?

Door Tim Rooza, 11 juli 2017

Tim Rooza

Zowel adverteren op Google Adwords als met Facebook Ads kan zeer effectief zijn. Beide zijn top-notch online advertentieplatforms. Maar hoe kies je...

5 best-practices voor remarketing campagnes

Door Tim Rooza, 4 juli 2017

Tim Rooza

Remarketing (ook wel retargeting genoemd) is een methode waarmee je eerdere bezoekers van je site opnieuw benaderd met advertenties. Zoals...

Betere resultaten met goede landingpages

Door Tim Rooza, 21 juni 2017

Tim Rooza

Websitebezoekers komen niet altijd op de homepage van je website terecht. Zorg met killer-landingpages voor de beste resultaten. De landingpage is...

[TOOL] Gebruik een slimme handtekening om je blog te promoten [generator]

Door Tim Rooza, 14 juni 2017

Tim Rooza

Zorg dat nieuwe artikelen beter onder de aandacht komen door in je handtekening, geautomatiseerd, de titel van je nieuwste artikel...

Wat te doen als Adwords te weinig sales oplevert?

Door Tim Rooza, 6 juni 2017

Tim Rooza

Eerste prioriteit bij online marketing (Adwords) campagnes voor webshops is het verhogen van het aantal online verkopen. Wat te doen als de...

Het geheim van een langdurig succesvolle Facebook Ads campagne

Door Tim Rooza, 16 mei 2017

Tim Rooza

Het is een bekend fenomeen bij Facebook marketing. De Facebook campagne loopt enige tijd prima en is winstgevend. Na verloop...

LinkedIn Lanceert Matched Audiences

Door Tim Rooza, 2 mei 2017

Tim Rooza

Het kan (ineens) snel gaan…. Lange tijd was er weinig beweging in de advertentiemogelijkheden van LinkedIn. Zelfs voor b2b campagnes...

A/B test ideeën voor je Facebook campagnes

Door Tim Rooza, 12 april 2017

Tim Rooza

Bij het opzetten van Facebook campagnes doen we aannames. De kans dat alle variabelen bij het creëren van advertentiemateriaal en het...

LinkedIn Lanceert Lead Gen Forms (Woohoo!)

Door Tim Rooza, 5 april 2017

Tim Rooza

De geruchten gingen al een tijdje rond en gisteren was het dan zover: LinkedIn lanceerde de Lead Ads. In januari schreef ik een...

Leadgeneratie zonder (goede) website

Door Tim Rooza, 8 maart 2017

Tim Rooza

Als online marketeer realiseer ik dagelijks vele online aanvragen, verkopen en andere klantcontacten voor mijn opdrachtgevers. Dit heet leadgeneratie. Hierbij zoek ik...

Adverteren op LinkedIn (+3 functies die ik mis)

Door Tim Rooza, 11 januari 2017

Tim Rooza

Begrijp me niet verkeerd. Ik houd van LinkedIn – en, mits goed gebruikt, kan het een zeer waardevol zakelijk social media...

Adverteren op Facebook met Dynamic Product Ads

Door Tim Rooza, 15 november 2016

Tim Rooza

In bezit van een webshop en u overweegt te adverteren op Facebook? Met Dynamische Advertenties (Dynamic Product Ads ) op...

Adverteren op Facebook

Door Tim Rooza, 9 januari 2016

Tim Rooza

Advertenties op Facebook VS Google Adwords (en waarom adverteren op Facebook toch heel interessant kan zijn!). Bekijk mijn presentatie op...

Haal meer uit LinkedIn

Door Tim Rooza, 28 april 2015

Tim Rooza

Bekijk de presentatie over effectieve inzet van LinkedIn en leer hoe je een effectief LinkedIn netwerk op- en inzet.

1 2 3 4 5
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01