CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

Hoe schrijf je een goede Facebook advertentie?

Door Tim Rooza, 6 juni 2018

Tim Rooza

Na het kiezen van de doelstelling, doelgroep en budget is het dan zover. Het schrijven en samenstellen van de Facebook...

In 3 stappen een cookiebar in Google Tagmanager

Door Tim Rooza, 16 mei 2018

Tim Rooza

Voor online marketeers brengt de invoering van de GDPR een roerige periode met zich mee. Onderdeel van deze nieuwe privacywet...

Facebook advertising uitbesteden? Zorg voor een Business Manager Account

Door Tim Rooza, 15 maart 2018

Tim Rooza

Sta je op het punt het adverteren op Facebook uit te besteden? Zorg dan dat je de “middelen” (Facebookpagina’s, Pixels,...

[TOOL] Geautomatiseerd e-mailadressen verzamelen (en waarom?)

Door Tim Rooza, 7 maart 2018

Tim Rooza

E-mailadressen zijn handig, zéker als het de adressen zijn van personen (of bedrijven) die misschien wel oren hebben naar je...

Meerdere verwijzingen van Facebook in Google Analytics (en hoe je dat kan oplossen)

Door Tim Rooza, 21 februari 2018

Tim Rooza

Als je website(s) promoot via Facebook en vervolgens de prestaties hiervan met Google Analytics wilt meten, loop je al snel...

Lokale ondernemer? Go Hyperlocal!

Door Tim Rooza, 8 februari 2018

Tim Rooza

Ook voor ondernemers met een (zeer) lokale klantenkring is online adverteren een uitstekende manier voor het vinden van nieuwe klanten....

Facebook leadadvertenties: Laagdrempelige leadgeneratie

Door Tim Rooza, 2 februari 2018

Tim Rooza

Voor online marketeers bestaat er een leven vóór, en een leven ná de lancering van de Facebook leadadvertenties (2015). Bij...

Wat zijn leads eigenlijk?

Door Tim Rooza, 25 januari 2018

Tim Rooza

Lead generatie is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het verkrijgen van leads is nou eenmaal een hele belangrijke stap...

Data van websitebezoekers gebruiken voor Account-Based Marketing (ABM)

Door Tim Rooza, 17 januari 2018

Tim Rooza

In (B2B) online marketing campagnes bestaat de doelstelling vaak uit het genereren van zoveel mogelijk leads (contactaanvragen). Maar zelfs wanneer...

Hoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen)

Door Tim Rooza, 3 januari 2018

Tim Rooza

Om te kunnen beoordelen of je (online) marketingcampagnes winstgevend zijn, is het van belang om te weten hoeveel een klant...

8 vragen & antwoorden over Facebook marketing

Door Tim Rooza, 25 oktober 2017

Tim Rooza

Vorige week ontving ik een vragenlijst van Tije, een derdejaars Small Business & Retail Management student. Tije loopt stage bij...

Deze Facebook “custom audiences” gebruik je (waarschijnlijk) nog niet

Door Tim Rooza, 27 september 2017

Tim Rooza

Het gebruik van “custom audiences” – oftewel “aangepaste doelgroepen” in Facebook marketing geeft schitterende mogelijkheden voor het (re)targetten van de...

LinkedIn Sponsored InMails: Wat moet je weten

Door Tim Rooza, 23 augustus 2017

Tim Rooza

De meeste LinkedIn-gebruikers kennen het principe van een InMail wel. Een InMail is een persoonlijk 1-op-1 bericht wat je via...

Content hergebruiken: 4 ideeën

Door Tim Rooza, 16 augustus 2017

Tim Rooza

Goede content is belangrijk voor je online positionering. Met goede content kom je op het juiste moment in beeld bij...

B2C vs B2B marketing: Adverteren op Social Media [infographic]

Door Tim Rooza, 9 augustus 2017

Tim Rooza

Online marketing voor B2B vs. B2C kent weliswaar overeenkomsten (bijvoorbeeld de inzet van paid search), maar toch worden er vaak...

1 2 3 4 5
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01