Hoe schrijf je een goede Facebook advertentie?
Door Tim Rooza, 6 juni 2018
Na het kiezen van de doelstelling, doelgroep en budget is het dan zover. Het schrijven en samenstellen van de Facebook...
CONTACT
Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.
Door Tim Rooza, 6 juni 2018
Na het kiezen van de doelstelling, doelgroep en budget is het dan zover. Het schrijven en samenstellen van de Facebook...
Door Tim Rooza, 16 mei 2018
Voor online marketeers brengt de invoering van de GDPR een roerige periode met zich mee. Onderdeel van deze nieuwe privacywet...
Door Tim Rooza, 15 maart 2018
Sta je op het punt het adverteren op Facebook uit te besteden? Zorg dan dat je de “middelen” (Facebookpagina’s, Pixels,...
Door Tim Rooza, 7 maart 2018
E-mailadressen zijn handig, zéker als het de adressen zijn van personen (of bedrijven) die misschien wel oren hebben naar je...
Door Tim Rooza, 21 februari 2018
Als je website(s) promoot via Facebook en vervolgens de prestaties hiervan met Google Analytics wilt meten, loop je al snel...
Door Tim Rooza, 8 februari 2018
Ook voor ondernemers met een (zeer) lokale klantenkring is online adverteren een uitstekende manier voor het vinden van nieuwe klanten....
Door Tim Rooza, 2 februari 2018
Voor online marketeers bestaat er een leven vóór, en een leven ná de lancering van de Facebook leadadvertenties (2015). Bij...
Door Tim Rooza, 25 januari 2018
Lead generatie is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het verkrijgen van leads is nou eenmaal een hele belangrijke stap...
Door Tim Rooza, 17 januari 2018
In (B2B) online marketing campagnes bestaat de doelstelling vaak uit het genereren van zoveel mogelijk leads (contactaanvragen). Maar zelfs wanneer...
Door Tim Rooza, 3 januari 2018
Om te kunnen beoordelen of je (online) marketingcampagnes winstgevend zijn, is het van belang om te weten hoeveel een klant...
Door Tim Rooza, 25 oktober 2017
Vorige week ontving ik een vragenlijst van Tije, een derdejaars Small Business & Retail Management student. Tije loopt stage bij...
Door Tim Rooza, 27 september 2017
Het gebruik van “custom audiences” – oftewel “aangepaste doelgroepen” in Facebook marketing geeft schitterende mogelijkheden voor het (re)targetten van de...
Door Tim Rooza, 23 augustus 2017
De meeste LinkedIn-gebruikers kennen het principe van een InMail wel. Een InMail is een persoonlijk 1-op-1 bericht wat je via...
Door Tim Rooza, 16 augustus 2017
Goede content is belangrijk voor je online positionering. Met goede content kom je op het juiste moment in beeld bij...
Door Tim Rooza, 9 augustus 2017
Online marketing voor B2B vs. B2C kent weliswaar overeenkomsten (bijvoorbeeld de inzet van paid search), maar toch worden er vaak...
Wij ben jij?
Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren
dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB
0254 8654 61
BTW NL864624189B01