CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

Wat te doen als Adwords te weinig sales oplevert?

Door Tim Rooza, 6 juni 2017

Tim Rooza

Eerste prioriteit bij online marketing (Adwords) campagnes voor webshops is het verhogen van het aantal online verkopen. Wat te doen als de...

Bereik je doelgroep met Adwords wanneer deze “in de markt” is

Door Tim Rooza, 30 mei 2017

Tim Rooza

Vorige week werd bekend dat Google Adwords de mogelijkheden voor adverteerders gaat uitbreiden met targetting op in-market doelgroepen. In-market doelgroepen?...

Google Shopping campagnes verbeteren (3 tips!)

Door Tim Rooza, 23 mei 2017

Tim Rooza

Google Shopping, de welbekende productadvertenties in Google, is voor veel (web)shop eigenaren inmiddels een belangrijk kanaal voor het aanbieden van producten....

Adwords RLSA en “vergelijkbare doelgroepen”

Door Tim Rooza, 9 mei 2017

Tim Rooza

RSLA, Remarketing List for Search Ads, is sinds 2013 voor veel online marketeers een lievelingetje. Deze campagneopzet maakt het mogelijk om...

Adwords (Ad Grants) tips voor non-profits

Door Tim Rooza, 26 april 2017

Tim Rooza

Wat is Google Ad Grants? Met het Ad Grants programma van Google kunnen ANBI-geregistreerde organisaties (non-profit) gebruik maken van $10.000 USD...

Maak een succes van je Adwords Dynamic Search Ads

Door Tim Rooza, 29 maart 2017

Tim Rooza

Wat zijn DSA Campagnes? Dynamic Search Ads (DSA) bestaan inmiddels al een tijdje. Het verbaasd me dan ook wanneer ik...

Adverteren op Bing met je succesvolle Adwords campagnes

Door Tim Rooza, 15 maart 2017

Tim Rooza

Google is in Nederland by far de meest gebruikte zoekmachine. Toch timmert Bing al een tijdje stevig aan de weg – en...

Leadgeneratie zonder (goede) website

Door Tim Rooza, 8 maart 2017

Tim Rooza

Als online marketeer realiseer ik dagelijks vele online aanvragen, verkopen en andere klantcontacten voor mijn opdrachtgevers. Dit heet leadgeneratie. Hierbij zoek ik...

De “IF” functie in Adwords advertentieteksten

Door Tim Rooza, 21 februari 2017

Tim Rooza

Veel Adwords adverteerders hebben inmiddels de stap gezet om advertentieteksten te herschrijven naar het nieuwe formaat (Expanded Text Ads (ETA)). Dit...

Waarom Adwords Lightbox Ads geweldig zijn voor remarketing

Door Tim Rooza, 8 februari 2017

Tim Rooza

Wat zijn Google Adwords Lightbox ads? De Google Adwords Lightbox advertentie is in eerste instantie een “normale”- banner. Het grote...

Direct klantcontact met de “Click-to-Message” Google Adwords extentie

Door Tim Rooza, 25 januari 2017

Tim Rooza

Een paar maanden geleden werd de “Click-to-message” advertentie extentie voor alle accounts binnen Adwords beschikbaar. Deze extentie is vergelijkbaar met...

Adwords Ads herschrijven; is het je tijd waard?

Door Tim Rooza, 18 januari 2017

Tim Rooza

Door alle complexe en soms moeilijke taken die bij het optimaliseren van flinke Adwords campagnes komen kijken, is het gemakkelijk om...

3 tips om meer winst uit je Adwords campagnes te halen

Door Tim Rooza, 4 januari 2017

Tim Rooza

Ok, ok – De titel van deze post is enigszins “clickbait”-ish – maar ik zal mijn best doen om je...

Online advertentiecampagne uitbesteden

Door Tim Rooza, 7 februari 2016

Tim Rooza

De keuze is gemaakt, je wil meer aanvragen via je website realiseren. Adverteren met Google Adwords of Facebook Ads kan...

Adverteren op Facebook

Door Tim Rooza, 9 januari 2016

Tim Rooza

Advertenties op Facebook VS Google Adwords (en waarom adverteren op Facebook toch heel interessant kan zijn!). Bekijk mijn presentatie op...

1 4 5 6 7
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01