CONTACT

Online marketing kennisbank.

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.

Inzet van gamification voor succesvollere websites

Door Tim Rooza, 21 maart 2017

Tim Rooza

Gamification is het inzetten van spelprincipes en speeltechnieken om menselijk gedrag op een positieve manier te kunnen sturen. Door het slim...

Leadgeneratie zonder (goede) website

Door Tim Rooza, 8 maart 2017

Tim Rooza

Als online marketeer realiseer ik dagelijks vele online aanvragen, verkopen en andere klantcontacten voor mijn opdrachtgevers. Dit heet leadgeneratie. Hierbij zoek ik...

Adwords Ads herschrijven; is het je tijd waard?

Door Tim Rooza, 18 januari 2017

Tim Rooza

Door alle complexe en soms moeilijke taken die bij het optimaliseren van flinke Adwords campagnes komen kijken, is het gemakkelijk om...

Online advertentiecampagne uitbesteden

Door Tim Rooza, 7 februari 2016

Tim Rooza

De keuze is gemaakt, je wil meer aanvragen via je website realiseren. Adverteren met Google Adwords of Facebook Ads kan...

De top bereikt met A/B-tests?

Door Tim Rooza, 6 november 2015

Tim Rooza

Veel A/B-tests zijn gericht op het verbeteren van conversies door middel van het testen van relatief kleine wijzigingen op de...

Het tracken van formulieren zonder “thank-you page” in GTM

Door Tim Rooza, 31 augustus 2015

Tim Rooza

LET OP: Dit is een verouderd artikel, inmiddels zijn er betere methodes. Bekijk https://dofollow.nl/track-formulieren-zonder-thank-you-page-2018/ Het bijhouden van het aantal keer dan...

AWRcloud API koppelen aan Klipfolio

Door Tim Rooza, 24 juni 2015

Tim Rooza

Advanced Web Ranking Advanced Web Ranking is een handige tool voor het bijhouden van zoekmachineposities van je website op geselecteerde zoekwoorden....

Progressive profiling in email marketing

Door Tim Rooza, 7 februari 2015

Tim Rooza

Deze blogpost is ook gepubliceerd op Copernica, lees hem daar: Tim Rooza over Progressive Profiling in e-mailmarketing. Hoe meer data je...

Animated GIF in e-mailmarketing

Door Tim Rooza, 28 februari 2014

Tim Rooza

Ja, het kán! En nog sterker, door het maken van de juiste keuzes kan het embedden van een animated GIF...

1 2 3
Meer artikelen aan het laden...
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01