CONTACT

De top bereikt met A/B-tests?

Door Tim Rooza op 06 november 2015

Veel A/B-tests zijn gericht op het verbeteren van conversies door middel van het testen van relatief kleine wijzigingen op de website. Denk hierbij aan het wijzigen van een kleur, het aanpassen van de koptekst of het toevoegen, verplaatsen of verbergen van design-elementen. De website wordt op die manier met kleine stapjes (iteratief) steeds een stukje beter. Maar wat als je A/B-tests steeds minder of zelfs geen resultaten meer opleveren?

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01