CONTACT

Zo’n pandemie schudt je stevig wakker over de juiste koers van je organisatie. Voorheen hadden marketeers veel baat bij een juiste combinatie van off- en online uitingsvormen. Nu ligt dit anders. In deze blog; waarom digitale advertenties een goed idee zijn tijdens het coronatijdperk (en daarna).

Snel zichtbaar & altijd actueel

Supertof, zo’n offline billboard campagne door regio X, Y of Z. Alleen slots hiervoor moet je vaak maanden van tevoren aanvragen en dan is het nog niet zeker dat jouw bedrijf dat slot ook daadwerkelijk krijgt. De content dien je ruim van tevoren laten ontwerpen en vervolgens bijtijds aanleveren om je campagne vervolgens twee weken te zien shinen. Momenteel zijn en blijven veel mensen binnen. En iedereen die doorwerkt, doet dit zoveel mogelijk vanuit huis. Kleine kans dus dat dat billboard langs de A4, in de bioscoop of langs het voetbalveld nu daadwerkelijk veel wordt gezien. Wil je flexibel zijn? Kies dan voor online campagnes en advertenties die met één druk op de knop geactualiseerd zijn. 

Ook relevant: Is de concurrent online aan het adverteren?

Relevantie = key

Door het inzetten van digitale advertenties kan je, juist nu, flink wat relevantie bieden. Onlangs hoorden we dat ALLE evenementen voor deze zomer komen te vervallen. Dit is voor de evenementenbranche een enorme tegenvaller, maar schept voor andere bedrijven en organisaties juist weer nieuwe kansen en mogelijkheden om bijvoorbeeld een flinke hoeveelheid event-bezoekers te bereiken. Durf te testen wat voor jouw doelgroep werkt, en zorg vooral dat je targeting en boodschap relevant zijn voor jouw doelgroep.

Ook relevant: leer je klanten begrijpen met buyer persona’s

Ook relevant: Mijn cijfers dalen en ik weet niet waarom.

Aan de slag

Ben je een kleine ondernemer en ben je al actief aan het adverteren, of wil je juist  de slag met digitale campagnes? Check de subsidieprogramma’s die Yelp, Facebook en Google momenteel aanbieden:

Twijfel je of kun je wel wat hulp gebruiken? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. We denken graag mee!

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01