3 oorzaken waarom jij je eigen ads niet ziet (en dat is goed nieuws!)
Door Mike van Dorst, 11 oktober 2022

Zie jij je eigen Google Ads nooit voorbij komen? Ik leg je uit waarom dat goed nieuws is én hoe...
CONTACT
Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.
Door Mike van Dorst, 11 oktober 2022
Zie jij je eigen Google Ads nooit voorbij komen? Ik leg je uit waarom dat goed nieuws is én hoe...
Door Christian Broekmeulen, 6 oktober 2022
Content Security Policy (CSP) is een web-beveiliging bedoeld om hackaanvallen te voorkomen door alleen geautoriseerde applicaties toe staan om met...
Door Tim Rooza, 13 september 2022
Oei. Droge kost. Maar wel belangrijk. Google Ads gaat het standaard attributiemodel wijzigen. Dit heeft invloed op de manier waarop de...
Door Rutger van Loo, 1 juni 2022
Google Discovery Ads zijn al jarenlang beschikbaar als alternatief voor Google Display Ads en worden de laatste tijd steeds relevanter....
Door Christian Broekmeulen, 19 mei 2022
Veel gebruikers van Google Looker Studio (voorheen Google Data Studio) klagen over de lange laadtijden van hun dashboard, maar weten...
Door Tim Rooza, 22 maart 2022
Onlangs heeft Google aangekondigd per 1 juli 2023 te stoppen met Universal Analytics en alleen nog maar Google Analytics 4...
Door Rutger van Loo, 9 maart 2022
Als data driven online marketeers houden wij continu onze campagnes in de gaten. Met regelmaat rapporteren we de voortgang naar...
Door Tim Rooza, 2 maart 2022
Als je hoog wil scoren in Google, moet je ervoor zorgen dat Google je pagina goed ‘begrijpt’. Google kan dan...
Door Christian Broekmeulen, 23 februari 2022
Voor B2B Google Ads campagnes is het meten van echte conversies een uitdaging. Waarschijnlijk meet je al wel hoeveel leads...
Door Rutger van Loo, 9 februari 2022
Het is een van de belangrijkste trends in SEA: automatisering. Dit wordt omgeven door buzzwords zoals Machine Learning en AI...
Door Tim Rooza, 7 februari 2022
Vroeger was de advertentiewereld nog relatief eenvoudig. Als uitgever had je een tijdschrift, krant of folder en voor je inkomsten...
Door Rutger van Loo, 25 januari 2022
Helder stappenplan voor het schrijven van kwalitatief hoogwaardige content die bijdraagt aan je organische vindbaarheid.
Door Christian Broekmeulen, 20 januari 2022
De Oostenrijkse privacytoezichthouder rondde in januari 2022 een onderzoek af naar het gebruik vanGoogle Analytics door een Oostenrijkse website. Volgens...
Door Tim Rooza, 11 januari 2022
Het jaar is niet afgerond zonder de inmiddels traditionele “online marketing memes”. Herkenbaar voor iedere online marketeer die in 2021...
Door Rutger van Loo, 22 december 2021
Voor online marketing is vindbaarheid van groot belang. Zoals je kunt lezen in onze blog over online marketing Memes (Part...
Wie ben jij?
Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren
dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB
0254 8654 61
BTW NL864624189B01