Hoe maak je een Looker dashboard voor Offline Conversion Tracking?
Door Nino Kraus, 30 augustus 2024
Ben je druk bezig met het meten van offline conversies binnen Google Ads? Nice! Maar hoe krijg je dit in...
CONTACT
Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Hoe meer jij weet over online marketing, des te sneller we samen tot resultaten komen. lees hier artikelen over de online marketing ontwikkelingen die ons bezighouden.
Door Nino Kraus, 30 augustus 2024
Ben je druk bezig met het meten van offline conversies binnen Google Ads? Nice! Maar hoe krijg je dit in...
Door Christian Broekmeulen, 26 juni 2024
Wil je weten welke Google Ads-klikken resulteren in afspraken of wil je meer inzicht in de herkomst van je afspraken...
Door Nino Kraus, 11 juni 2024
Als online marketeer ken je dit vast wel: je draait Google Ads campagnes voor een B2B bedrijf en ziet leads...
Door Christian Broekmeulen, 20 maart 2024
Referral verkeer ofwel “doorverwijzend verkeer”, zijn bezoekers welke via een andere website op jouw website terecht komen. In Google Analytics...
Door Christian Broekmeulen, 6 maart 2024
Het kan erg nuttig zijn om binnen Google Tag Manager toegang te hebben tot een variabele die de taal van...
Door Emma Eltink, 11 januari 2024
Getallen en cijfers zijn voor marketeers erg belangrijk. Gaandeweg geven cijfers ons namelijk inzicht in hoe we resultaten kunnen verbeteren....
Door Christian Broekmeulen, 7 december 2023
Het bijhouden van de resultaten van je LinkedIn campagnes is heel belangrijk. Zonder deze tracking weet je niet of je...
Door Tim Rooza, 3 november 2023
In de online marketing wereld draait alles om data en resultaten. Maar hoe krijg je een duidelijk overzicht van je...
Door Nino Kraus, 19 oktober 2023
Looker Studio: data uit je marketing inzichtelijk krijgen Om goed je marketingdata te monitoren, is Looker Studio een super mooie...
Door Christian Broekmeulen, 16 oktober 2023
Het correct toewijzen van verkeer en conversies naar de juiste kanalen is cruciaal voor een effectieve marketingstrategie. Het kan voorkomen...
Door Nino Kraus, 31 augustus 2023
Je stapt over van Analytics-tool. Maar hierdoor kan je niet meer je data in een oogopslag zien. Ga je van...
Door Nino Kraus, 1 augustus 2023
Het meten van het gedrag van je bezoekers op jouw website is essentieel. Dit snap je al. Maar nu wil...
Door Tim Rooza, 16 november 2022
Langzaam maar zeker nemen we afscheid van Universal Analytics (UA). Google stopt binnenkort met het bijhouden van gegevens en daarom...
Door Christian Broekmeulen, 6 oktober 2022
Content Security Policy (CSP) is een web-beveiliging bedoeld om hackaanvallen te voorkomen door alleen geautoriseerde applicaties toe staan om met...
Door Tim Rooza, 13 september 2022
Oei. Droge kost. Maar wel belangrijk. Google Ads gaat het standaard attributiemodel wijzigen. Dit heeft invloed op de manier waarop de...
Wij ben jij?
Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren
dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB
0254 8654 61
BTW NL864624189B01