CONTACT

Ross Holidays

‘We zijn echt anders dan andere reisorganisaties, en dofollow snapt dat’

Griekenland kent veel populaire vakantieplekken die veel toeristen trekken. Daarnaast zijn er genoeg mooie locaties te vinden voor mensen die op zoek zijn naar iets kleinschaligs. Dat is dan ook de niche waar Ross Holidays zich op richt. En die focus op kleinschalige vakanties moet uiteraard ook duidelijk in de online marketing naar voren komen.

De voorpret voor een vakantie krijgt meteen een extra boost zodra mensen op een website belanden waar bestemmingen op staan die volledig aansluiten bij hun persoonlijke wensen. Ross Holidays weet dat maar al te goed. Op hun website laat deze reisorganisatie dan ook zien hoe veelzijdig Griekenland is en hoe een vakantie daar zou kunnen worden ingevuld. Eilandhoppen? Een wandelvakantie? Tijdens het verblijf in Griekenland een kookworkshop volgen? Een verblijf in een villa met een privézwembad? De zee op een steenworp afstand? Kan allemaal. Er is dus veel te kiezen voor de vakantieganger in spe. En dat alles ook nog eens op idyllische plekken die zich op een veilige afstand bevinden van locaties met wel erg veel vakantiegangers.

Tijd voor een kleiner marketingbureau
Kortom: genoeg mogelijkheden om de voorpret een flinke boost te geven. En dat zonder schreeuwerige advertenties, want dat past niet bij het soort reisorganisatie dat Ross Holidays is. Op hun website zijn dus wel aanbiedingen te vinden, maar dan zonder de toeters en bellen. En datzelfde geldt voor de online marketing-uitingen. Ook die moeten qua strekking en toonzetting goed bij de beoogde doelgroep passen. “Tot een paar jaar geleden werkten we met een marketingbureau dat maar bleef groeien en dat meerdere keren door andere partijen werd overgenomen. Maar de dienstverlening werd daar niet bepaald beter van”, herinnert Sander zich nog goed. “Na de zoveelste overname, besloten we om op zoek te gaan naar een kleiner marketingbureau. Ook weer niet te klein, want het is wel prettig om met een partij samen te werken die meerdere specialismen in huis heeft en die genoeg capaciteit heeft om ook in drukke periodes snel op vragen en verzoeken te reageren.”

"De samenwerking met dofollow is een verademing. Zij houden wel rekening met onze visie en het karakter van ons bedrijf, waarbij ook zij dat als een kracht zien"

— Sander Janssen

Ross Holidays
Ross Holidays

Sander Janssen

Sander Janssen, marketing- en backofficemanager bij Ross Holidays

Ross Holidays

Ross Holidays is groot in kleinschaligheid. Vakanties naar de mooiste plekken in Griekenland, weg van de massa.

Onderscheidend vermogen koesteren
De zoektocht naar een online marketingbureau startte op Google Maps. “We zochten een partij die vooral heel goed is in de cijfermatige kant van online marketing. En zo kwamen we bij dofollow terecht. Al snel kwamen we erachter dat zij echt goed zijn in het op basis van data analyseren van campagnes. Daarbij proberen zij ons nooit te overtuigen van een aanpak die niet bij het karakter van ons bedrijf past. Heel prettig, want in het verleden hebben we regelmatig met partijen samengewerkt die ons een richting op probeerden te duwen die totaal niet aansluit bij het bedrijf dat we zijn. Het is maar goed dat we weten waar onze kracht ligt, want als we naar die adviezen hadden geluisterd, waren we mainstream geworden en waren we ons onderscheidende vermogen kwijtgeraakt. Wat dat betreft, is de samenwerking met dofollow een verademing. Zij houden wel rekening met onze visie en het karakter van ons bedrijf, waarbij ook zij dat als een kracht zien.”

Gezamenlijk tot nieuwe inzichten komen
Samen optrekken om samen beter te worden en samen te groeien: dat is volgens Sander toch wel in een notendop wat de samenwerking zo succesvol maakt. “Het team van dofollow is heel transparant over wat ze voor ons doen. Daar krijgen we ook altijd gedetailleerde overzichten van. Daarbij fungeren ze echt als een soort van vraagbaak: als ik een vraag heb, kunnen ze die meestal meteen beantwoorden. Ze doen daar ook helemaal niet moeilijk over. Die kennis delen ze gewoon. Daarbij luisteren ze goed naar hoe wij onze brand marketing aanpakken en waarom wij het juist op die manier doen. Zo komen we gezamenlijk tot nieuwe inzichten en mooie resultaten.”

"Gezamenlijk komen we tot nieuwe inzichten en mooie resultaten"

— Sander Janssen

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01