CONTACT

Redlink

Iwan en Jeroen de Graaf (broers), oprichters en eigenaars van Redlink, houden niet van half werk. Dus toen zij eind 2017 besloten om hun webshop te vernieuwen naar Magento 2.0, gingen ze verder dan andere firma’s. Zo hadden ze een vergaande automatisering voor ogen met hun ERP-systeem. Inclusief voorbereiding kostte het uiteindelijk drie jaar om alles goed werkend te krijgen. De volgende uitdaging: de juiste doelgroep laten weten dat die webshop er is.

“We werken hier met z’n achten en zijn een gespecialiseerde groothandel in IT-infrastructuren. Wij hebben zelf minder verstand van online marketing als het om SEO en Google Ads gaat”, aldus Iwan. “Heel prettig dus dat we terug kunnen vallen op de expertise van een extern bureau met ervaren professionals.”

"Heel prettig dat we terug kunnen vallen op de expertise van een extern bureau met ervaren professionals"

— Iwan de Graaf

Redlink
Redlink

Iwan de Graaf

Interview met Iwan de Graaf (mede-eigenaar) en Milan (marketing)

Redlink

Iwan en Jeroen de Graaf (broers), oprichters en eigenaars van Redlink

Heldere uitleg

“Dat is zeker prettig”, bevestigt Milan. “Online marketing is voor ons toch een beetje abstract. Dus dan is het prettig om met een partij samen te werken die alles zo helder uitlegt dat we het als leken ook goed snappen.”

De juiste doelgroep bereiken

“Omdat we andere prioriteiten hadden en flink met de shop aan het bouwen waren, heeft de online marketing best een tijdje op een iets lager pitje gestaan. Maar nu we onze nieuwe webshop hebben gelanceerd, is het natuurlijk wel belangrijk dat hij ook gevonden wordt. Anders is het als een dure Porsche die in de garage staat”, zegt Milan lachend. “Maar daar hoeven we in ons geval niet bang voor te zijn: dofollow weet goed hoe we met Google Ads de juiste doelgroep kunnen bereiken. Daarbij kaarten ze het ook meteen aan als een bepaald zoekwoord minder presteert. En dat waarderen we zeer, die proactieve instelling.”

"Door ons compacte team blijven wij zeer flexibel, en dit zoeken wij ook in onze partners. Vandaar onze keuze om dofollow in te zetten"

— Iwan de Graaf

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01