CONTACT

NetRom

NetRom ontwikkelt software. En daarvoor schakelen ze programmeurs in Roemenië in. Inmiddels werken er al meer dan 300 mensen bij dit sofwarebedrijf. Een grote partij dus. En daar hoort ook professionele online marketing bij. Maar met wie ga je op dat vlak in zee?

Er kwam een longlist. Daarna een shortlist. En de bureaus en freelancers van die lijst kregen de kans om zich aan NetRom te presenteren. Een pitch dus. “We kregen aardig wat consultancy prietpraat te horen”, vertelt Han. “Zo was er iemand die zei dat je nooit kunt voorspellen wat de resultaten zijn. Hij stelde voor om eerst maar eens zes maanden te beginnen om te kijken wat er gebeurt. Maar dan wel voor 160 euro per uur.”

Een eigen dashboard-tool

“Maar Tim had een heel ander verhaal”, vervolgt Han. “Hij heeft een praktische aanpak. Dat pragmatisme sluit ook heel erg aan bij onze organisatie. Daarbij werd ons meteen duidelijk dat hij veel verstand heeft van online marketing. Dat hij een eigen dashboard-tool heeft ontwikkeld waarmee je precies kunt zien wat de inspanningen opleveren, vonden we ook een verademing. Naast mij was het volledige verkoopteam aanwezig. En we hebben unaniem voor dofollow gekozen.”

The whole shebang

Daarna ging het snel. dofollow optimaliseerde de website (SEO), lanceerde SEA-campagnes met Google Ads en zorgde ervoor dat ook social media een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van NetRom werd. Kortom: the whole shebang.

NetRom
NetRom

Han in 't Veld

Interview met Han in 't Veld, CEO van NetRom (300+ FTE)

NetRom

Ontwikkelen bedrijfskritische applicaties voor Independent Software Vendors en beursgenoteerde ondernemingen wereldwijd.

De motor achter online activiteiten

“Naast de wekelijkse automatische rapportages via het dashboard waar we zelf op konden inloggen, hadden we ook op gezette tijden een conference call”, vertelt Han. “Tim kwam dan altijd met goede suggesties en creatieve ideeën. Hij was echt de motor achter onze online activiteiten. Omdat we onze verkooporganisatie in Nederland aan het uitbreiden zijn, hebben we nu een fulltime online marketeer in dienst genomen. Maar als we een specifieke vraag hebben, zullen we zeker nog bij dofollow aankloppen.”

"dofollow optimaliseerde de website (SEO), lanceerde SEA-campagnes met Google Ads en zorgde dat social media onderdeel van de marketingstrategie werd"

— Han in 't Veld

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01