CONTACT

Moxja

Koppels met een kinderwens die er alles aan doen om die wens in
vervulling te laten gaan. Dat is de doelgroep waar het bedrijf Moxja mee werkt. Naast een informatieve website heeft dit bedrijf ook een webshop. Grote uitdaging daarbij: een te commerciële aanpak schrikt de doelgroep af.

“We spreken onze klanten regelmatig. En daardoor weten we dat ze het niet prettig vinden als iemand ze meteen iets probeert te verkopen. In de acht jaar dat we dit doen, hebben we geleerd om onze klanten voorzichtig te benaderen en niets te forceren. Het luistert echt nauw”, benadrukt Jeroen. “Het was dus best spannend dat we onlangs zowel onze webshop als onze informatieve website een andere naam en invulling hebben gegeven.”

Slimme vragen

“Wat we al die jaren bij Google hebben opgebouwd, wilden we
natuurlijk niet kwijt. Vandaar dat we dofollow inschakelden om ons bij de overgang te helpen. Tim schreef een rapport met daarin de belangrijkste aandachtspunten. Ook zat ik elke maand een halfuurtje met hem om de tafel om de voortgang te bespreken. In het voormalige postkantoor van Velp inderdaad, op vijf minuten loopafstand van mijn huis.”

"Wat ik prettig vind aan dit online marketingbureau, is dat ze alles duidelijk uitleggen en heel planmatig te werk gaan."

— Jeroen van Schaveren, Mede-eigenaar van Moxja.

Moxja

Jeroen van Schaveren, Mede-eigenaar van Moxja.

Interview met Jeroen van Schaveren

Moxja

Moxja helpt koppels met een kinderwens om deze wens in vervulling te laten gaan.

De juiste knoppen

“Wat ik prettig vind aan dit online marketingbureau, is dat ze alles duidelijk uitleggen en heel planmatig te werk gaan. Ze weten precies aan welke knoppen ze moeten draaien. Daarbij hadden ze regelmatig contact met de websitebouwer en de webhost. Best spannend allemaal. Maar het is allemaal
gelukt.”

Niet te commercieel

“De volgende uitdaging? Online campagnes opzetten die niet te
commercieel zijn, maar die er wel voor zorgen dat we een groter bereik krijgen. We willen veel meer mensen laten weten dat we bestaan. En ja, ook die uitdaging gaan we samen met dofollow aan.”

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01