CONTACT

Isogoed

In de emailbox van IsoGoed rollen er dagelijks vijf tot tien leads binnen. Automatisch. Het geheim? Adverteren op Facebook en Google. Maar dan wel op zo’n manier dat de ideale klant zich meteen in zo’n advertentietekst herkent.

Aanbellen en de bewoners informeren over de besparing die ze kunnen realiseren als ze zonnepanelen op hun dak zouden plaatsen. Voor IsoGoed is dat nog altijd de meest effectieve manier om nieuwe klanten te werven. “Daarbij werkt ook mond-tot- mondreclame heel goed”, weet Lammert.

Online kansen

Toch begon er op een gegeven moment iets te knagen. “Doordat we niet aan online marketing deden, lieten we kansen liggen. We hebben nog een tijdje leads ingekocht. Maar dan is prijs het belangrijkste”, benadrukt Lammert. “Je moet dan dus eerst nog de nodige weerstand van een potentiële klant zien weg te nemen.”

Doorlopende leadgeneratie

“Als we mensen via een online advertentie een vrijblijvende berekening aanbieden, levert dat ongetwijfeld veel respons op”, voorspelde Tim van dofollow tijdens een kennismakingsgesprek in oktober 2017. Daarna ging het los. Met behulp van Facebook-advertenties startte er een doorlopende leadgeneratiecampagne. Daarnaast verschenen er advertenties op Google.

"Met behulp van Facebook-advertenties startte er een doorlopende leadgeneratiecampagne. Daarnaast verschenen er advertenties op Google."

— Lammert Prakken

Isogoed

Lammert Prakken

Interview met Lammert Prakken

Isogoed

Directeur van Isogoed, leverancier van o.a. zonnepanelen

Krachtige kernboodschap

“Benieuwd of zonnepanelen in uw situatie een hoge besparing oplevert? Op basis van uw adresgegevens maken we een gratis vrijblijvende berekening!” Dat is de krachtige kernboodschap van de online advertenties van IsoGoed. En dat werkt: tot dusver heeft deze aanpak al meer dan duizend kwalitatief goede leads opgeleverd.

En hoe Lammert in contact kwam met dofollow? “Via een Facebook-advertentie”, lacht hij. “Dat bewijst dus meteen al hoe goed ze daarin zijn.”

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01