CONTACT

Drukenbestel.nl

Door de digitalisering staan de marges binnen de drukwerkwereld flink onder druk. De oplossing? Een goede niche zoeken en daarbij zelf ook optimaal gebruikmaken van de digitale mogelijkheden, waaronder de inzet van online marketing. En dat is dan ook precies de weg die Mark gekozen heeft.

Stickers. Dat is waar Drukenbestel.nl zich in gespecialiseerd heeft. En stickers zijn bij dit in het Gelderse Elst gevestigde bedrijf dan ook in alle soorten en maten verkrijgbaar. “Ik ben van oorsprong softwareontwikkelaar”, vertelt Mark. “En mijn ouders hadden een drukwerkbedrijf. Vanaf 2001 heb ik mijn IT-achtergrond gebruikt om hun bedrijf verder uit te bouwen. Dat ondernemerschap vond ik zo leuk dat ik in 2006 het bedrijf van mijn ouders heb overgenomen.”

Ondergeschoven kindje

“Door de digitalisering kwam de markt steeds meer onder druk te staan”, weet hij maar al te goed. “Ik zag hoe andere drukkerijen in een neerwaartse spiraal terechtkwamen. Het hielp dat we ons in stickers hebben gespecialiseerd en dat ik bedrijven kan helpen om onze drukwerksoftware aan hun systemen te koppelen. Ondertussen was verkoop en marketing wel een ondergeschoven kindje.”

Om de tafel zitten

“Ik ging dus op zoek naar een online marketingbureau. Maar dan wel naar een bureau in de buurt, want ik wil regelmatig met iemand om de tafel kunnen zitten. Via Google kwam ik op de website van dofollow terecht. Zij helpen mij nu op alle vlakken met de online marketing: van Google-campagnes tot emailmarketing, en van social media tot het responsive maken van de website.”

"ik weet zeker dat rooza online marketing voor een groot deel aan de groei heeft bijgedragen"

— Mark de Lange

Drukenbestel.nl
Drukenbestel.nl

Mark de Lange

Interview met Mark de Lange, CEO van Drukenbestel.nl.

Drukenbestel.nl

Drukenbestel.nl heeft meer dan 70 jaar ervaring met drukwerk.

Goede stok achter de deur

“Elke maand zit hier een specialist van dofollow een dag op kantoor. Voor mij is dat ook een goede stok achter de deur. Op zo’n dag kunnen we aan verschillende zaken werken. Dat is heel breed. Zo hebben we vorig jaar de online marketing aangepast aan de AVG, de nieuwe privacywetgeving. Dat had ik echt niet zelf kunnen doen.”

Inzichten dankzij maandelijkse rapportages

“Momenteel werken we aan de flow van de website”, vervolgt hij. “Die moet echt beter. Dat zien we ook terug in de maandelijkse rapportages die ik van dofollow krijg. Veel bezoekers gaan direct naar de bestelpagina, maar bestellen vervolgens telefonisch of via de mail. Dat geeft dus wel aan dat de informatie op de bestelpagina nogal overweldigend is. Het is prettig om daar advies over te krijgen.”

Een heel goed jaar

En wat al die inspanningen opleveren? “Vorig jaar hadden we een heel goed jaar. Dat kwam ook vanwege de goede economie en het feit dat bestaande klanten meer bestellen”, nuanceert Mark. “Maar ik weet zeker dat de hulp van dofollow voor een groot deel aan die groei heeft bijgedragen.”

"dofollow helpt op alle vlakken met online marketing: van google-campagnes tot emailmarketing, en van social media tot het responsive maken van de website."

— Mark de Lange

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01