CONTACT

COBB barbecues

Bij barbecueliefhebbers rinkelt er bij de naam COBB ongetwijfeld meteen een belletje. Als ze al niet een barbecue van dit populaire merk in hun bezit hebben. Made in South Africa. En Bills Barn is in Benelux de importeur. En dan is er nog de uit Australië afkomstige Blazaball. Daarvan is Bills Barn de exclusief importeur in Europa.

Blazaball? Femke: “Ja, dat was onze eerste uitdaging: om uit te leggen wat dat precies is. Daarbij hebben we in 2021 dofollow ingeschakeld. Dat leidde tot een A/B-test, waarbij we in de ene campagnetekst meer de nadruk legde op hoe de Blazaball precies werkt en in de andere tekst op wat je ermee kunt bereiken.”

Het belang van een goede uitleg

“De variant waarin we uitlegden hoe de Blazaball werkt, deed het beter. Want je kunt wel zeggen dat je een handig hulpmiddel hebt om sneller een goed vuur te maken – want dat is waar we het hier over hebben – maar dan moet je daarbij meteen een goede uitleg geven. Dus dat het om een soort van ijzeren mandje gaat voor aanmaakblokjes. En dat dit mandje ervoor zorgt dat er genoeg ruimte zit tussen die blokjes en de aan te steken kolen of houtblokken, zodat er voldoende zuurstof bij het vuur kan komen.”

"Je hebt contact met degenen die het ook daadwerkelijk gaan doen en ze communiceren in een begrijpelijke taal."

— Femke ter Steeg-Klok

COBB barbecues
COBB barbecues

Femke ter Steeg-Klok

Femke ter Steeg-Klok, algemeen directeur van Bills Barn

COBB barbecues

Bij barbecueliefhebbers rinkelt er bij de naam COBB ongetwijfeld meteen een belletje. Bills Barn is in Benelux de importeur. Femke ter Steeg-Klok is algemeen directeur van Bills Barn.

Duidelijkere communicatie

Wat het inzicht van die A/B-test opleverde? “Het heeft ervoor gezorgd dat we de werking van de Blazaball nu overal duidelijker communiceren”, geeft Femke aan. “Dus niet alleen op de website en in de online marketingcampagnes, maar bijvoorbeeld ook op displays.”

Focus op doelgroepen

“Wat ik echt prettig vind aan de samenwerking met dofollow is dat het een klein bedrijf is”, vervolgt ze. “Je hebt contact met degenen die het ook daadwerkelijk gaan doen en ze communiceren in een begrijpelijke taal. Het volgende project? A/B-testen inzetten voor COBB-campagnes, en dan vooral om te kijken op welke doelgroepen we ons het best kunnen focussen.”

"Het heeft ervoor gezorgd dat we de werking van de Blazaball nu overal duidelijker communiceren"

— Femke ter Steeg-Klok

Online marketing bureau

Online marketing uitbesteden

Met onze data-gedreven aanpak en focus op meetbare resultaten zorgen we ervoor dat jouw marketingbudget maximaal rendeert. Of het nu gaat om campagnes, slimme optimalisaties of baanbrekende innovaties met A.I., wij leveren bewezen impact. Kies voor een team dat jouw groeiambities begrijpt en samenwerkt als verlengstuk van jouw organisatie. Samen maken we online succes waar.

Datagedreven online marketing met resultaat

Wij zijn online marketing 'vakidioten', echte 'nerds'. Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet. Ontdek wie wij zijn, waar we voor staan en wat ons bijzonder maakt.

Online marketing team
Rooza Online Marketing heet nu dofollow.
Lees hier meer.

Wij zijn dofollow.
Wegwijs in online marketing.

Wij ben jij?

Willemsplein 44-2
6811 KD Arnhem
Parkeren

dofollow BV
KVK 88435016
IBAN NL11 KNAB 0254 8654 61
BTW NL864624189B01