AVG Programma
‘Welke emoties leven er binnen de doelgroep? Daar begint het mee’
Het is best een uitdaging om aan alle regels van de AVG te voldoen, de voor alle bedrijven en organisaties verplichte privacywet. Maar wie het online stappenplan van AVG-Programma doorloopt, voldoet vaak al binnen een paar uurtjes aan alle eisen. Kortom: een snelle en makkelijke manier om door de zure appel heen te bijten. En dat is voor iedereen prettig. AVG-Programma en dofollow doen er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen aan de slag gaan met het AVG-stappenplan. De kunst daarbij is om de juiste snaar te raken.
Begin 2023 lanceerde AVG-Programma een nieuwe website. Qua look and feel sloot die helemaal aan bij de wensen. Alleen wel jammer dat zo weinig mensen de nieuwe website wisten te vinden. “Het was duidelijk dat we meer in de huid van onze doelgroep moesten kruipen”, blikt Koos terug. “En daar konden we wel wat hulp bij gebruiken.”
Korte lijntjes
Een mooie klus voor dofollow, die meteen alle zeilen bijzette. Om de lijntjes kort te houden en de expertise van alle teamleden zo optimaal mogelijk te benutten, werd er een online samenwerkingstool opgetuigd. Ook werden er wekelijkse (online) meetings ingepland. Dat alles om ervoor te zorgen dat iedereen op elk moment op de hoogte is van de actuele stand van zaken.